Sunday, November 13, 2005

金馬獎

其實都幾悶,d表演都唔好睇,連張天后也只是在老老實實地
在作名曲演唱,睇到差不多訓著。分不清我是在看金馬呢,
還是無線汪呀姐的周日金曲節目。最好看的是周杰倫得獎。既然大家都
希望周杰倫得到金馬最佳新人獎,和候主播同台。showbiz
嘛,那又有什麼關系呢? 頭文字d都幾好睇丫。不過最後也不是由
候佩岑頒給周總,如果這是金馬綽頭,觀眾未必肯收貨...。


舒琪得到最佳女主角,她一向也演得很好,我也希望早點看"最好的
時光",不過我都幾想"天邊一朵雲"的陳湘琪得獎,尤其是最後一幕
真是令人... "哇...。"

至於金馬影帝是城城...我也要說聲"哇...。"

5 comments:

梁巔巔 said...

"至於金馬影帝是城城...我也要說聲"哇...。" "

我今日聽到都覺得~ 唔係吖 fa~~~~~!

G13 said...

據聞,十一個評判,郭生得10票,梁生得1票....

zz said...

有人跟我說,請給香港影壇一個機會。

請給郭富城,古巨基,一個機會。


(我也是來催稿的!)

el el said...

上篇留唔到言耶...
我想問,你睇唔睇到,
奧雲入波之後o既慶祝動作,
好鬼死似舒利亞囉

Xavier said...

唔...好似越夾越似...
不過舒利亞通常系wave單手。
奧雲好似系雙手。

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails