Saturday, February 18, 2006

成田機場 Yahoo!

從東京到北京的班機遲大到,由下午三點延至六點半,
晨早便到到機場的我有點戇居居的感覺.

所以真係唔好坐air china...本來我都想揀jal
但同行的鬼老嫌朝9點早機,要六點出門.唉.橫掂都
系冇得shopping,咪早d走囉.

第二老套是他由美國過來公幹,可以坐business class
但我地local staff就緊系冇啦,唉,仲話可以帶埋我
一齊入lounge坐下,我都覺得入唔入lounge都無乜所謂,
但見他盛意權權咁,便跟埋佢入去...
結果,我咪比人趕番出來囉.真系樣衰到爆...!!!

Air China呀大佬,邊有plus one咁好丫.

anyway,在機場行行企企之際,竟然見到有個
Yahoo! cafe比人任用電腦,總算有運行.
所以便坐了下來寫blog和check email.仲有呢到
系TERMINAL ONE. 而且仲要自己走入window
安裝埋倉頡先可以用中文.一陣走人唔知駛唔駛產埋個
中文輸入法先走得.

不過日本的機場都算系唔話得.

3 comments:

冬冬 said...

narita airport。。。
我只記得他們的廁所很乾淨﹐hehe。。。

呀﹐你還可以作最後衝刺﹐買日本零食!

Anonymous said...

零食真係買左唔少...

-xavier

zz said...

但你可以SHOPPING,日本喎大哥!
(又留!)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails