Wednesday, June 07, 2006

少林足球賀世杯

大戰前的寂靜是最難頂,世界杯還有三天才開始,
有線每天都在播當年入球片斷,每組形勢分析。
實在是悶到發慌!

Browse一下YouTube,其實有不少好野,
等我又黎試下貼片先:

先來一個"少林足球+dance remix",賀一賀世界杯:

Youtube Link



出招啦,出招啦,呢次輪到無線的呀叔出招,好笑系加埋個無厘頭林敏聰!!

5 comments:

梁巔巔 said...

xavior兄,

開波喇!

你鐘意英國隊, 係咪哩?

el el said...

沙維亞兄,
你捧邊隊先?
我是德國躉,
但英格蘭捧盃也相當開心!!!!!
我收拾心情睇波喇
希望世界盃後唔會再有事發生就好了
不過也憂不得那麼多了,對嗎?

Xavier said...

梁兄,

系呀,我會捧英格蘭。不過法國都幾好睇,有亨利同呀施丹麻。

el el,

德國其實踢大賽成績有目共睹,我鐘意紐維特傳射都皆,對上總決賽如果唔系波力克停賽,有機會贏埋添。最好巴西早d出局,因為想佢地成日贏會攪到好悶。

冬冬 said...

我尋晚發夢夢見自己係到睇緊你個blog呀﹐好搞笑。。。:P

Xavier said...

你真系攪笑....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails