Monday, August 21, 2006

狼羊物語

(with spoilers)



一個幾有啟發性既故事,教導小朋友交朋友不要有偏見啦,要保護身邊的人啦,而且要為理想奮鬥啦,都幾勵志溫馨架...當然,如果配音果位唔系林曉峰既話可能仲好d。

葛民輝配音做狼可以。但當想像掌門人林曉峰嘻哈鬼怪般在做節目的模樣,突然變成一個陰聲細氣的小綿羊"呀咩",這樣的分身,真是令人有點毛骨悚然。

不過以這樣簡單的故事: 狼和羊成為了朋友: 可以拍成差不多兩個小時,也真有點匪夷所思,情況就如我會去看這電影一樣。片中有其中幾個段落,其中一個是狼和羊咩齊齊墮河,另外一個是羊叫狼吃掉它。黑心的我,真希望當時算是結局完場了,雖然或會使現場的小朋友號啕大哭,起碼我不需多坐45分鐘。。最後一場,小羊咩和狼在新的森林重逄,但狼已變成失憶,打算把小肥羊吃掉,我想,編劇這招真太差勁,又想要再拖多十分鐘才收場。唉。

其實,我也算好彩吧,至少沒有去看令人叫回水的禍水和邁阿密風暴呢。

1 comment:

milliebreath said...

隻狼個樣好似有D鹹濕咁o既...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails