Thursday, January 04, 2007

Baby



年尾無無聊聊連電視汁都撈埋,睇商台的頒獎典禮,十首都唔識得晒,不知道何小姐去年有什麼hit歌,佢首光明會只系麻麻,但都可以拎到女歌手金獎。不過如果你compare下軟硬,我完全唔覺得佢地果首系歌囉...

Anyway, 唔o岩我口味唔代表人地唔會紅,何韻詩的歌真系唔識太多,去年也沒有機會欣賞她的演唱會。女歌手來說,鄭融我覺得幾好,容祖兒d hit歌通常都幾好聽,衛蘭同fiona都有聽下,其他真系唔系點識了。

話說為免再睇有線播第一百次的"逃學威龍",連平時唔睇的mtv都要殺埋,仲比我睇到譚校長的新MV,咦,點解聽落咁熟口面既? 呢首我識喎,原來系舊歌重唱。返公司問下同事,原來有人買左添,仲正。CD系Alan 聽,仲四張咁多,話系新曲加精選喎,年尾真系多呢d精選碟。

美中不足系譚校長的聲線已不復往年,高音的地方有點沙啞,亦有點中氣不足的感覺,真系夕陽無限好。最緊要系,下次唱k又可以點多兩首譚校長的歌,唔會比人話out。

Baby ...

當冬天吹起勁的風
撲向妳的俏麗面容
祈求能做對懶蟲
陪同瑟縮一起過冬

願在地上亦長相依
每次叫聲 OH MY BABY
祈求一生一世的相處

5 comments:

el el said...

咦,估唔到我地係利迷之外,
仲係倫迷喎!!!
呢首baby,當年好鬼鍾意,
但karaoke永遠唔出,
掃興!

Xavier said...
This comment has been removed by the author.
Xavier said...

OH. karaoke冇得唱...too bad.

cd另一隻都好聽系”不見不散”。

el el said...

已經收到隻DVD喇
多謝晒你呀,沙維亞

Xavier said...

:) ... 希望今個禮拜砌低阿仙奴啦!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails