Sunday, January 21, 2007

祝呀v小姐新婚愉快!

網友呀v小姐結婚,恭祝一對新人黃先生黃太太百年好合,永結同心。

因為我們一班人都在中環附近工作,好多時都會走出黎飲茶。近呢年呀v小姐因為要籌備婚禮,特別忙碌,聽說連lunch時間也要動用,爭取每分每分秒,務求婚禮盡善盡美...。(傳聞由zz小姐獨家提供)

這星期有幸被邀請到晚上的大型婚宴,和網友同坐一起,也萛是個小網聚。v小姐身型高挑,穿晚裝和價值連城(!!)的旗袍亮相更顯得雍容華貴,每次出場,引起同席人的高聲尖叫。當然,其中也有人,事無大小也會尖叫一番...

當晚有人攜帶新購的最新數碼相機出席,話專登用黎影席上的菜飾喎,真系成個小記者咁專業囉。而我更有幸坐在有自稱火車頭thomas的西先生旁邊,他還出示了一個最新三百二十萬像的新穎手機,有齊各種新奇的function,真是走在時代的尖端。同場還加映西先生即席表演游泳衝金,差不多成為當晚的高潮。當然我也不甘後人,以3G網絡來捕足利記與車仔的即場賽果,仲有攪到旁邊呀ca成日問我系咪買左好多..唉,呢晚差點成個IT產品之夜加網聚多過來飲喜酒。

當然v小姐也特別照顧,一晚走過來兩三次和我們照相。新娘當晚精神奕奕,招呼賓客之餘,還在台上台下照相敬酒玩遊戲,走足全場,顯示她一貫女超人本色。

希望v新婚快樂,得閒再出黎中環食lunch見啦。

2 comments:

el el said...

喂喂,有無睇利記對車仔呀,
睇得我不知幾開心,
依家同車仔差五分,
聯賽第二唔係無可能,
我充滿希望呢...

另外,你都有入波呀,
我講緊沙維亞呀,哈哈

Xavier said...

唉,咪去左飲囉...早知睇左開頭二十分鐘先走都唔遲。

沙維亞之前在利記都踢得幾好,但轉會後又話發現吸毒,話fa要ban佢,唔比佢踢波咁濟,但而家竟然又有得踢米堡,仲要贏保頓5球,真系神奇。

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails