Monday, February 12, 2007

Upgrade

搭長途機出trip,公司唔系一定會比business class你坐。所以如果個trip多過八小時,我會用自已的mileage來個upgrade。不要以為我已經習慣出trip,一個人在小小的機倉內已經很不舒服,又有時會覺得走黎走去都唔知為乜,所以都系唔好委屈自已,可以的話,會儘量會令自己舒服d囉。

不過國泰one way要比3萬5千,都幾昂貴。如果好似我咁,來來去去都是在亞洲區公幹,就算去了多過trip,都不會儲到很多積分。

去一個long trip仲要自已扲分出來upgrade,唉,真系勞民傷財。好多同事都覺得唔抵,寧願唔upgrade,留番d分自已第時再用。

其實做人又咪系咁,平時做下多d善事,咪又有積分囉,不過而家唔用得,你死後儲夠分的話,便可以上天堂(!?)。有時我覺得d積分又有d似遺產,孤家寡人,我覺得冇乜所謂要留比邊個,益下自已算了。

4 comments:

Cracker said...

國泰個macro polo club,如果坐短途機會計sector,咁到你做到gold card或者diamond會有upgrade或者其他privilege
我有個朋友佢老公都係成日飛短機,咁佢計mileage都係少,但因為sector多,所以係diamond member,有時都會有free upgrade架

Xavier said...

free upgrade就一時時啦,睇下好冇彩囉。如果太爆都系冇用。

我就係有個同事,飛得仲多過我,而家系diamond。佢呢一程trip唔想用分來換,咪想摶upgrade囉,點知都系冇。14個鐘捱返黎喎,唉,我就頂唔順勒。

Cracker said...

其實d mileage點都係用到就用左佢好d,唔係擺擺下,過埋期,就真係喊都無謂。
我有個朋友,佢儲左五十萬分,諗住再儲多d就可以一家五口一齊攞free business class tiacket去旅行。但其實用mileage換飛已經好多限制,仲要同一班機好似係無咁多個位比mileage claim既,所以都係得個搞字。

Xavier said...

50萬... 哇,如果坐econ去西岸,一程都只系得7000分咋。

我諗都真系要30幾次來回的長途機先拎到咁多分。但當然要用business class或first 來travel 又自當別論...

講落cx的mileage不及united的好,因為換機票易d,同restriction真系冇咁多囉 :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails