Sunday, April 29, 2007

保安大過天

從美國回香港的寄倉行利,一向都不會加上鎖,因為知道海關會抽樣檢查。

行利用的是公事喼式的密碼鎖,可以不set 密碼鎖,單單扣上彈弓鎖,固定拉鍊的位置。向左右推開便會鬆開拉鍊。

怎知美國海關班"蠢人",連小學生使用的彈弓鎖也不懂開,當我從機場取回行利的時候,整個行利鎖被人劈開,唉.... and its one of my favorite luggage. 我以後點用呀?

我只能在想,these custom official is either so incredibly arrogant or just plain stupid.

可能他們想都不會想,甚至不會去檢查我的行李喼有沒有鎖上,一下子便先廢掉你的鎖。Sure, in the name or Security, you can be so fuxxxking arrogant.

On the other hand, 他們也可以是一群蠢蛋,連一個沒有上鎖的行李喼都不懂弄開。

當然,最有可能系又愚蠢又自大,我的行李事小,人地成個國家都被美國以in the name of security,任意摧殘。

今日真系好鬼嬲!!!

8 comments:

Katy said...

折哀。

梁巔巔 said...

美國佬爬街 la! 又唔捨得立法監管 oD hun, 等佢哋自作孽吧!

Xavier 兄, 唔好嬲壞. :)

zz said...

你點呀bb,我好想同你地一齊吃飯呀!最近我餐餐同同事飲茶,佢地仲炸過我,好驚.
不如搵晚一齊去吃日本燒丫,tst有間好好味架.叫ca帶你唻呀.

Xavier said...

Hi Katy, LDD,

Thanks la. Besides the luggage, custom check and transit is just a pain.

ZZ,

Let me call CA on Wed and see if you guys are free.

冬冬 said...

而家好多地方都有得賣美國海關approve既鎖仔﹐我用左好多次都冇事架~

Xavier said...

agreed. 如果我上鎖,我一定買把海關approval的....但系...唉, the fact is 我跟本系冇上鎖架!!

Elaine said...

我由LA返o黎,發現除o左個pad lock俾人整爛o左,仲有一副RayBan一枝lotion一枝mask唔見o左。
咩事呀宜家???

Xavier said...

其實已經不是第一次聽到在LA機場行李比人打開後,唔見左野,不過lotion同mask都偷就真系太差啦...。

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails