Wednesday, May 02, 2007

蜘蛛俠3: 綠魔最靚仔



沿用上兩集的橋段,除了刺激的動作加上特技之外,還加入大量的愛恨情仇,不過兩個半鐘就真系長左d。我覺得Spiderman系comic book story,唔駛take itself so serious.

我覺得綠魔的男主角James Franco全片最靚仔,而且幾有性格喎,造型仲好過主角Peter Parker和Spiderman.



聽講全片花費最多的是Sandman的特技,果然十分出色。

今期的歹角很熱鬧,除了綠魔和Sandman之外,歹角還有臨尾才出場的Venom,真系差不多一出場即完場。

可能spiderman己沒有甚麼新意,於是將他變壞。和當年超人拍至第三集後,加上了好的超人與壞蛋超人,道理如出一徹。

記得當年蜘蛛一出,女主角Kirsten Dunst立即在FHM成為100位荷理活最姓感女星的第一位,但短短幾年,再見Kirsten Kunest,個樣真系殘了很多啊,計我認為應該比人除名了... 。

6 comments:

neonplanet said...

我也認為綠魔係至靚仔。
我比較喜歡jumanji裏的Kirsten Dunst。清純可愛

Xavier said...

哇,套戲成十年前喎,果請都唔知夠十五歲未?

said...

綠魔真係最靚仔,佢死左超唔捨得,不過我都係喜歡可愛的 Peter 多一點。

由第一集開始已不太喜歡女主角,總是三心兩意的,愛愛這個愛愛那個,雖然她在第三集其實都幾慘。。

p.s. 初次留言,由冬冬家 link 到這兒^^

冬冬 said...

jumanji裡面既係kirsten dunst黎既咩???
o下~~~~~~~~~~~~~~ 唔講真係唔知。-____-

Xavier said...

Hi 糖, welcome. 系啦,sandman 都唔駛死反而綠魔變返好人卻要死...

Kirsten Dunst系童星出身,真系唔講唔知...

anmary said...

今天在office悶到發慌, 左click右click下走進來的! 你好啊~!

我看罷都覺得為什麼綠魔要死呢?? 驚他會搶去主角風頭嗎? 而且他絕對是最靚仔的一個!

至於沙魔, 我也不想他死, 因為覺得他那條故事線也很感人, 為了女兒犠牲至此, 雖然不是他能料到, 但也深深的感受到他對女兒的愛啊~!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails