Monday, May 28, 2007

魔盜王3: 劇情複雜



與第一集比較,缺乏了新鮮感,而且群戲居多,覺得大家都好even,沒有character特別出色,連Johnny Depp 的Captain Sparrow 都似是行行企企,沒有第一、二集演得好。一心入場去捧Johnny Depp的壞蛋船長的fans如我,可能會感到失望。

當然,如果真的有人入場捧周潤發飾演的嘯風船長,可能會更加失望吧。單看造型已經覺得核突,而且... (spoiler spoiler .. alert) 出場又不多,角色的作用又不大,可以說周先生最大發揮,便是在中場用廣東話吟了首詩咁大把... 不過立即又被炮彈擊斃,唉,究竟系邊位傳過,魔盜王第四集系嘯風外傳呢? 我覺得真系要搵佢去黎打一鑊,本人就認為成數不高了。

與第二集比較呢,動作場面也不見設計得特別,當然特技,化妝和佈境有荷理活大片風格,這是不容置疑的。但要把多條伏線串起來,講故事的地方便要更加serious,所以笑料還及不上第二集來得自然和輕鬆。

其實故事當真比上兩集更加複雜,太多人物和故事要處理了,要營救Captain Sparrow啦,又救老豆bootstrap Bill, 加上東印度洋公司要一統江湖,又有davy jones的鬼船,每個主角都要有個下場啦,感情線啦,最尾仲要無厘頭殺個海神calyso出黎(不過見唔到海神有乜威力喎...系咪要回水?)。

睇完頭一、二集的觀眾,我想點都會入場坐定定睇晒差不多成三粒鐘的故事。無論如何,都算是一個nice wrap,總好過Matrix 3,成齣戲都系CG在對打,睇完真系要叫回水!

BTW,我有兩個不明白的地方,如果有人可以指點下,本人感激不盡:
1.點解最後東印渡洋的ceo,呀Beckett在船上發呆,唔識開炮?
(系咪真系比海神迷惑左呢?)
2.報紙話結尾字幕出晒後,仲會有新character登場,我就己經走左,有冇人可以證實下呢? 謝謝。 

3 comments:

said...

我都岩岩睇完魔盜黎,但我入場最想睇係 Keira Knightley,今集佢出鏡也似乎特別多,所以都幾滿足!(女中豪傑好型丫)

總括睇完都會繼續期待第四集

關於你第一個問題,我估係 Beckett 明知自己衰左,所以都無謂作掙扎吧!至於第二個問題,我都想知呢!

冬冬 said...

After the credits roll...

TEN YEARS LATER - we see a little boy of about ten years old running through the countryside by the shore, followed shortly by Elizabeth. The pair go to the edge of the cliff and watch the sunset. As the last rays of light touch the horizon, the sun flashes green and starts to rise again. In the distance, a ship can now be seen approaching the shore and onboard, Will Turner looks up at his family and smiles.

Xavier said...

糖,系呀,我都覺得Keira Knightley幾型,臨尾仲帶領班海盜去打扙...勁!

冬冬,thanks. 果晚戲院d冷氣唔夠凍,觀眾睇完都急急腳鬆人...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails