Tuesday, May 08, 2007

邊個系人,邊個系鬼

我覺得受人二分四,一定要交足十分的功夫,否則我過不到自己那一關。

我並不是一個完美的追求者,但功課一定要交足。

並不是說會否比人challenge? 老實講,人地大你,你可以大翻人,而且我地做technical呢一行,好多觀點與角度可以調教,沒有話一件貨品是perfect,你可以用你的優點去攻擊人地的缺點,人地亦可以這樣做。

但至少做marketing都要做番多d research,多d功課。

隨口up,當秘cup者,仍然大有人在。

而家發覺好多marketing都只是齋吹,連white paper也懶得去睇,就諗埋d所謂的marketing program。你好意思比d咁既料我去implement,即系叫我去embarras我自已。

我專重努力和有誠意的人,但蠢人叫我做野,我真系睬你都儍。

3 comments:

冬冬 said...

睇左tar大結局未?? 呵呵呵~ 好彩兩個野冇贏遮~~~~~~:D

冬冬 said...

最尾個幕rob and amber個樣好酸呀~~~~

Xavier said...

佢地兩次比人罰半個鐘,都死唔去,又要由第尾爬番上黎,無話可說...都底佢地贏啦,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails