Thursday, June 28, 2007

壽司正



壽司正尖沙咀百樂酒店地下G5-8號舖

豉酒 : 這裡的豉油分兩種,一隻深色係用黎點d脂肪比較多的魚,好似三文同tuna。淺色的豉油呢,就系用黎點白色身的魚肉和蝦之類。在座各人,在晚膳間不斷發問,我至少回答了有關豉油的問題不下二十多次。

工作:有人搬到尖沙咀上班,席間被人溪落,遠離了中環,品味要求會跌watt,真系可憐。不過我遲d要搬去quarrybay,可會死更慘。

甜品:我食完晒d壽司都捧住個肚走,但有人竟然可以再走去隊碗糖水,配服。

生日: 祝呀ca小姐青春美麗,生體健康。

2 comments:

zz said...

實情我都唔知點解吃親壽司前,都要問一問你點邊種豉油。好鬼無聊。

.....又,我見你吃v小姐整既桂花糕時,面容扭曲喎.....

Xavier said...

...個桂花糕..呀...系囉...系囉...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails