Wednesday, July 25, 2007

同你一齊去睇利物浦

成個球場人山人海,而且仲系不同年代的利記球衣fashion show。我諗一個招牌塌下來,至少會壓死幾十個謝拉特。但當利記正式落場,謝拉特和王子都只在後備席上,不禁有點失望。

聽說是操練時候有點傷啦,人地正正式式系身驕肉貴,都系錫住先,希望週五有佢地落場啦。

不過仍然有沙皮,芬倫(後備出),施素高(好鬼茅),古特,長人高治,基維爾復出,都算幾齊人。

利記在十分鐘左右得罰球,由懷斯開齋,全場雷動。

跟前鋒摶到球十二碼,好似球証判斷不太正確,由沙皮操刀,又掂。

全場最精彩的戲碼,由南華隊長李海強,表演四十碼衝力射球,龍門左上角網仔掛入,嘆為觀止!

Its a statement: 話你知我地唔系流架。

完場3比1,雖然兩名主將未能上陣,不竟能與利記近距離接近,也算看得高興。

是日大戰,東主有喜,提早收工,同三萬幾球迷一齊入場。



好多人,好多擁躉,好多利記球衣,最多系謝拉特啦,其次系王子,連科拿的都不少。知唔佢地知唔知科拿已經轉會呢。



利記出場,大戰南華。


入場不許帶膠樽飲品,場內只系得美心mx,但系最尾好似連熱狗都賣晒,真系好生意。


完半場,球場成為一個煙霧迷漫的巨型吸煙區,d。



等出場,等簽名,等...


完場 3:1 梗系利記贏啦

2 comments:

冬冬 said...

才俊先生﹐

死﹐比z講到你咁好﹐搞到我後悔係florida冇認真D由頭睇到你落腳添!!!

你幾時過黎? 呵呵呵~

Xavier said...

系囉系囉,我決定以後早午晚三餐用薯片黎供奉佢,等我一路大吉大利呀。今年kick off決定留翻在亞洲,所以冇去到florida,但年中應有不少機會過黎sunnyvale行下,你翻香港下次同你飲茶啦 :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails