Sunday, July 01, 2007

iPhone



竟然買到,下週到手。

容許我.... "wowwwwwwwwwwwwwwww”!!!!!!!!!!!

11 comments:

冬冬 said...

o下﹐買到香港都用唔到喎。

Xavier said...

系有friend話攞黎設計iphone既accessory喎,咪試下搵人買啦,就咁系apple shop買到喎。不過等我玩下先啦。 :)

冬冬 said...

咁唔係自己攞錢出黎又唔同! 正呀~ 呵呵呵~~~~~

b said...

嘩我都忍唔住wowoooo.....
好想八卦地睇下實物

zz said...

可唔可以借俾我玩下呀?!?!?!?

b said...

zz,

我唔想玩, 我想拎住瘋狂地亂咁噤係咁噤... (咁其實係唔係即係又係玩呢?)

冬冬 said...

好驚﹐不嬲有睇開@r-b既diary﹐點解會突然係x度出現既??? :P (感覺就係兩個唔“拿梗”既friend原來係識既一樣﹐好shock!)

Xavier said...

老實講...我聽到zzlai話要拎黎玩,其實我都好驚...

冬冬 said...

啱啱都去左apple store度玩左一陣﹐都幾大舊呀。。。

b said...

冬冬,

嘩我仲驚呀無啦啦留個言都竟然比人發現我係邊個, 但我又明明唔係用blogger個blog架喎(咁我o係度做咩呢? 八囉...)

真係好i-blog囉好神奇! 但最神奇係點解我要o係x先生blog度留言比你呢?(打搞晒!)

p.s. 我有朋友都有iphone呀, 佢話搵日肯借我玩!! x先生你都借比zzlai玩啦, 應該玩唔爛既...最多都係壞

冬冬 said...

b﹐網絡世界真細小呀﹐哈哈哈哈!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails