Monday, July 09, 2007

Sydney



終於見到...袋鼠呀!!! 好興奮呀... 同事話唔可以行得咁埋,因為有機會襲擊你喎。



雪梨大橋,very nice and sunny weather, a little bit chilly. Of course, its winter time now.



Syndey Hilton hotel. Pretty nice hotel but i have trouble using their Smart phone system. Technology ... argh!



International Airport Terminal. Morning flight at 9am. Arrive 8pm or so. Saw almost 8 movies during this round trip.

4 comments:

zz said...

有無幫我拎資料呀?

B said...

嘩!! 我們竟同一時間在澳洲! 太興奮!! 天知道我已暗戀了你很久很久....(從我發現你有iphone而我又希望玩爛別人iphone的那天起)

袋鼠是不會沒原因襲擊人類的, 除非你想搶她袋中的那個仔...每次我都靠得極近,有一次它更捱在我的膊頭上再黏我的臉!

我也在歌劇院附近吃過甜品, 一座朱古力火山似的東西, 極甜。就算不是叫mortal sin,基本上女人吃每一樣甜品,也會有犯罪感的,阿們。

Xavier said...

哇...天知道你有幾多呷醋的fans啦..你咁講我驚比人追...斬呀。嘻嘻。

我是在澳洲的郊區見到袋鼠,可能野性比較重,所以當地的同事便warn我啦。他說在golf球場中,便有人被袋鼠所傷,仲話被割開個肚喎,真系講到繪影繪聲...

不過多謝你的comment,睇埋你的open diary(精彩!),我又好似多番d寫blog的動力,等我遲d post埋在澳洲wine tour d 相片先。下星期再會去布吉,唔知會唔會再相遇? Take care :)

b said...

袋鼠割開人個肚?!

我估,是因為那隻野生袋鼠看到人類的肚上沒有袋,沒有袋就不能放BB啦好慘喎, 所以想幫他做一個袋,才割開他的肚。

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails