Wednesday, August 01, 2007

問字

Xavi says:
我想話呢...
Xavi says:
我用"一週"... 這一週... 下一週....
Xavi says:
但信報,同我改晒喎...
zz:。 says:
係, 一週
Xavi says:
這一周, 下一周...
zz:。 says:
但周同週係相通的
Xavi says:
兩周前...
zz:。 says:
用周都可以
zz:。 says:
賓周, 就一定要用"周", 但週刊就一定要用"週"
zz:。 says:
我想點呢???
Xavi says:
我真系想知... 你想點
zz:。 says:
(狂笑中.....................)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails