Tuesday, August 14, 2007

夢幻海鮮餐 (Melbourne 1)


像明信片一般的天氣

Dilemma: 搭red-eye到澳洲,晚上開機,晨早6點落機,可以直接去見客meeting之類,做應該要做的事。

好處是幫公司省回一天的酒店和時間。壞處是落機時會頭暈眼花(香港零晨四點喎!),成天在遊魂,見完客等於冇見…(which may not be a bad thing!)。

不過由香港飛Melbourne好像沒什麼選擇,一班傍晚,一班深夜。

我的選擇,一於搭早班機,倒塔咁早去到,但訓足一日,第二天才去見客,第二晚走,總括來說是住了1.5晚,但仍是付一晚的價錢。當然,大前提是酒店可以給你晨早check-in。幸好墨爾本現在是冬季,不是旅遊的旺季,房間尚算充足。

剛巧有朋友f在彼邦渡假,相請不如偶遇。正好忙裡偷閒,借了半天空檔,到處蹓躂。f身位marketing的高職,原來以前在melbourne念了一年大學碩士,(哇你深藏不露啊!)附近地方相當熟悉。星期一天氣很好,陽光普照。


Dockland的景色

澳洲有的是   ”空”    ”間”   ,抬起頭即看到蔚藍色的一片天,即使漫無目的地走走,感覺也會不錯。

身在downtown,不忙港人本色,現在似乎是冬季大減價的時候,穿梭了Davy Jones及Meyers等百貨公司一會之後,(不過冇乜野好買...失望)才決定前往Dockland吃午餐。

Dockland是近市內的一個遊艇碼頭,有漂亮yatch,apartment,musemum和餐廳等在附近,但在凜列的寒風之下,真是"人影都唔多個"。

路過其中的一間餐廳,客人在享用seafood platter,碟中的膀蟹舉起一對蟹鉗,好像在對我招手...唔,今餐我要食seafood。走進一間叫 FISH 的seafood grill,點了一個叫夢幻海鮮盤的餐,點樣"正"法呢?大家可以看圖欣賞。


Seafood fantasy

- 有蠔 (ok, 都有成"打",而且煮法不一,算系唔錯)
- 有魚 (grill 魚...oh my gosh),有d似一舊啡色的炭
- 有大蝦兩隻 (又系grill)
- 有兩隻蟹 (包括頭先同我say hi果隻)
- 有小龍蝦 (都系grill,不過幾多肉)
- 加多一碟水煮mussel, 冇乜味
- 四碟小醬汁


對人招手的膀蟹

除了生蠔之外,煮法都幾齋,全部都系燒... 味道呢,仲齋。食物只靠點MUSTARD之類的醬油,沒什麼變化。加上朋友f有點敏感,不吃蝦蟹..(下,我地究竟點解會揀海鮮餐? 友人覺得一場黎到不想掃我興掛...唉,難委..) 結果兩人無法完成以上的夢幻之餐,實在遺憾。

最後你可能想問一個夢幻海鮮餐要幾錢呢?(未計酒水tips) 答案:90元澳幣 (港幣*6.66)

且慢...是一個人呀,原來呢個platter系逐個人計架!! 原來menu寫的是per head ar...!!

我想是時候換老花鏡了。

4 comments:

冬冬 said...

鬼佬海鮮不嬲都係冇乜味﹐不過碟蟹腳睇落都OK丫~

90元澳幣一個人? 我寧願去食高檔魚生囉。。。不過唔緊要啦﹐你都係出公數姐﹐嘻嘻。

zz said...

結果,袋鼠沒有鑑生爪開我的肚,但我卻不停在搞牠的尾巴........

子平学神 said...

"Quarterdeck" in 海運, 都要 around
HKD 800 啦 (for 2)

吳緊要, AUD 勁跌 ..<_<

b said...

澳紙唔係升咩?

我去換錢(換做hkd), 6.8 喎.......

我即時o係銀行祝福身在澳洲既zz小姐同x隊長.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails