Monday, September 24, 2007

中秋快樂

頂丫,今年系咪冇食過 "嘉 麟 樓 月 餅", 唔可以過中秋先。

點解我平時睇開的blog,A呀, M呀, Y呀, Z呀, 等等,人人都扲盒"嘉 麟 樓 月 餅"出黎晒冷?

妖,我偏偏就冇食過呀。

好可憐呀,又冇月餅食,今年中秋也不能在港渡過呀。

等我番黎走去Peninsula走轉,睇下仲有冇三折的"嘉 麟 樓 月 餅",買番一個半個返屋企,看下門口都好丫。

罪魁禍首啊zz,你食食埋埋咁多月餅呀,都系時候在衣櫃底搵翻對波鞋出黎,走返兩轉。

唔系下個禮拜食buffet,我未必會認到你囉 ... 嘿嘿 ( 唔好怪我黑心 !!!)

(唉,雖然我冇"嘉 麟 樓 月 餅",但總算有舊同事記得我,早兩周前送了盒朱古力月餅給我。)

多謝晒你呀,總算給我挽回一點面子...

zz,食完我同你一齊去跑...



13 comments:

梁巔巔 said...

Wei wei wei~~~~~ Xavier 兄! 祝明天中秋節快樂!

素顏天使™ said...

中區才俊 Xavier 兄,

其實我個名叫 Patricia 呀, 祝你中秋節快樂! :)

Patricia

mad dog said...

哈哈! 我就係見到個個都哂冷我先至哂埋一份. :) 都係黐屋企人先有得食咋!
中秋節快樂!

糖 said...

中秋節快樂 :)

冬冬 said...

多謝撐場! 哈哈哈哈~

中秋節快樂!

今日有錢既話再送多D野比你啦! XDDDD

b said...

我都收到呢盒古古力月餅呀!
仲有咖啡月餅...係未收到雪榚月餅囉, 不過有朋友好似話聽日請我食

頂丫。我近排一共食左幾多個月餅.....

viviberries said...

唉... 我都冇食過嘉麟樓月餅呀... 我又唔似得zz 咁高人氣, 有網友送月餅... 你可唔可以買個俾我, 我又買個俾你, 咁我地米冇咁慘囉...!

zz said...

題外話,我以極速看了看那位viviberries的站,哇!!!她竟愛吃羊架啊啊啊啊!!好可怕。

經亞b提一提,我都開始計了計近來我吃了多少個月餅.....該是這十年來的總合吧?

冬冬 said...

羊架即係lamb rack﹖ 超正呀!!!!!! :O~~~~~

zz said...

冬冬也愛羊?!!!!!............下年唔知有無羊膏月餅發明呢.

Yun said...

z:

怎麼愛吃羊架是可怕呢﹖我不愛吃﹐但有兩好友﹐每次食西餐﹐不是吃羊架就是鴨腿。話平時沒得食喎。

Elaine said...

唔該到時買多一個呀,我好妒忌D人有嘉麟樓月餅食囉~~~ 大好中秋,我連餅皮都冇得食。

Xavier said...

本來今晚都唔知食乜,結果....最後...點左個羊架!!!

(not bad, but can't finish !!)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails