Wednesday, October 17, 2007

大國崛起之: 我張大床



Amsterdam跟香港相差六個小時,簡單來說,你吃完午餐,我便起身開工。

我不是天生異稟,筋骨精奇。讓我告訴你,出trip如果睡得好不好,我的一天便完蛋了。

做人的宗旨:住要舒服,睡要好。

公司admin對我說,"酒店冇房,幫你upgrade左個executive。"

"哇,你對我咁好既?冇死。"

心想,房間會是否如電影中,那歐洲式古堡內,那種古色古香的大床,床角加晒帳幕,高高的床褥,再加上厚厚的棉被...舒服死了。如果我是位少女,一定會忍不住,在席夢思上面滾來滾去,一邊大唱金絲雀...金絲雀...。

ok ok,這個是蘭子在”家有喜事”中的橋段... 唔好鬧我抄襲。But still, I can dream, can't I?



一定是最近看得太多電影了。

酒店,是距離機場附近大約十分鐘的酒店。(where is my 古堡?)

房間,是比正常再正常不過的房間。

床呢? ....... 頂。(@!%$#@$#%#@!$@$)

傳說中的Executive suite的床,竟然是由*兩張* twin size bed隨便地 拍。埋。就。算。 (!!)

被呢?....... 頂x10000個歐羅。

是兩張twin size 的被。

我,一個人、如何、或許、唯一、可能、蓋上'兩張twin size'的被、便是把它們 疊。起。來。再蓋在身上。

你不如比一張床,兩張被比我算啦!!!

但是,不知是否歐洲的深夜,特別寒冷。夜半矇矓,我真的把兩張被疊在一起蓋上.... 唉,好爆。

現在漸漸開始明白。

為什麼狄娜在大國崛起中,說道,"荷蘭人是全歐洲最會做生意的民族。"

6 comments:

viviberries said...

嘩! 你身處異地, 竟然冇一個人留言給你! 見你咁慘, 留個言啦!!

既然要付10,000 個歐羅, 有沒有想過善用兩張床呢?? 可能你可以睡在那個GAP 中間, 米覺得「底」D 囉~~ :p

Yun said...

冇野下﹐executive都係咁﹐普通房咪想死囉!

> 為什麼狄娜在大國崛起中,說道,"荷蘭人是全歐洲最會做生意的民族。"

I remember this too! I was a bit fascinated by 荷蘭人 after that episode!

Anonymous said...

WAH...好好啦~起碼唔會好似我出trip間hotel 咁, 半夜係張床pan 欄隻小強出嚟。

Xavier said...

:) 今晚又想食羊架 ... 。

A. said...

ur entry just made me laugh like an idiot again.

cracker said...

係唐人街有間食chinese既叫四季,佢個麻婆豆腐好好食架(但我唔排除係因為太耐無飯食,所以有一餐唐餐就已經好滿足),個老板係香港人,如果想食中餐都可以試試。
隔離就係紅燈區啦,小心個度d治安唔太好呀。

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails