Sunday, December 16, 2007

神探



聽到劉青雲在宣傳片中一句,"我見到人心裏面的鬼",哇!套戲好黑色呀!!再配合上黝黑的劉青雲...令我有莫名奇妙的興奮!

偵探片(my favorite)再加上杜琪峰和韋家輝的合作,oh my gosh...,are you kidding me? 這是聖誕節第一份的禮物吧。

劉青雲演的"神探",能看見人內心的"鬼"。像前一陣子敦富城的「c+偵探」一樣,查案中夾雜了靈異的原素;這齣電影也不單是純粹查案的偵探片,杜琪峰的導演加上韋家輝劇本,在港產的警匪片中注入了新的題材,加插了一幕幕人性的窺探,故事引人入勝而且令人驚喜。

[SPOILER ALERT !!]

有影評說是這是銀河影畫十周年紀念的作品,所以有很多杜和韋電影的原素在內,不知道是否特意的安排,還是杜sir的風格。(唔怪得)片中的造型、場境均有熟口熟面的感覺,當然一眾配角也是一貫的班底。

神探的故事應該以徐步高的警魔案作藍本,劉青雲把頭包起,有點像林雪在PTO中的造型,片尾在鏡陣中槍戰,也remind暗花中梁朝偉與劉青雲決戰的貨倉等等。安志杰等去調查南亞人在的office,那楝樓梯也是PTO中翻版...。

劉青雲看到人心內的鬼,idea有點像早前我看過的一套日本漫畫"異能者",主角看到了人的潛意識,而且更加形像化,像黑社會大佬的內心,是一名小孩在駕駛著一個機械人,少女內心是一堆的沙堆...。

不過"神探"中的鬼,似乎是當人失去了良知之後,被取而代之的另外一種性格。其實我都唔系好明,不過後來得福爾摩z相助,在msn為我解答難題之後,所有疑團,立即被解開:

zz: 點解你覺得神探好睇先
x: 因為佢好似一本漫畫"異能者".我以前都寫過.
zz: 結局麻麻啦
x: 主題幾好,但發揮麻麻... 出左7個變身,但都冇乜點touch到...
zz: 佢捉到鹿, 但脫唔到角

x: 而劉青雲點去破案都冇解釋到. 大佬挖個坑.訓落去就破到案. 有點說不通. 就算佢系睇到人心內的鬼,都唔代表可以破到案.
zz: 佢有異能呀
zz: 佢見到林家楝在森林裡迷失囉
x: 有點奇怪. 因為他見到果7個人 ,其實系林的心入面的不同personality? 但到樹林入面的林家楝...就系佢的幻覺..?
zz: 樹林裡的林家楝, 係迷失左既林家楝

x: 唔... 系佢的靈魂?
zz: 係
zz: 我覺得
zz: 想表達d野
zz: 即係你有好多面, 但一定都有迷失的一面

x: 佢見到林家楝在樹林,先知道林失左槍. 可能系劇情交待.
z: 應該係. 佢可以見到我們看不到的, 佢對破案有種異能, 所以見到林
zz:最後那種
zz:佢問自己, "如果你開左槍, 咁同其它人有咩分別"
zz:跟住佢心裡的鬼話"我都只係人"
zz:跟住佢開槍
zz:其實哩句野
zz:係韋家輝既心聲
zz:佢向來創作的心聲
zz: 反覆, 想突破等等, 佢心裡都有隻鬼

x : 但系韋家輝d結局...真系麻麻...咁最後死q晒,又有乜野突破.咁好悲觀
zz: 無死晒呀,個後生仔無死你記唔記得,佢不停地度橋,將支槍放唻放去咁

x: "不停地度橋"...
zz: 亦係韋先生的心情
x: 咁又幾有創作人feel
zz: 想突破, 卻要從俗, 不停重覆.睇過韋生篇訪問.佢提過.所以想哩套野表達出唻
x: 明白了
zz: 咁囉
zz: (我幾勁!)

8 comments:

zz said...

哇, 我是旦講咋大哥!!

Xavier said...

哇,你知我一向信你啦呀姐!

娜娜 said...

唔係wor,我覺得樹林入面見到林家棟係指佢由殺人/失槍果下開始林就迷失o左佢o既本性wor...即係無o左佢善良o既本性之類wor...

大T said...

同意娜娜所講,林係樹林入便已迷失左佢自己本性,呢點連林自己都唔知.另外,片尾字幕完之後仲有一小段聲音,係一把女仔慘叫聲同槍聲,乜事?諗下,你地應該估到.

Anonymous said...

其實很怕寫長影評,懶,但因為看到很多人對這片有質疑,而我又是韋生fans,所以寫了一篇神探解讀,不嫌煩就到在下的blog看看

乙人
starbuster.mysinablog.com

Xavier said...

娜娜:
對。我都有睇過有人話呢個系佢的本性。

大t:

>>zz:。 說:
若有慘叫聲, 應該係cid 殺埋佢女友


乙人:

sure. thanks.:)

後記:

zz:。 說:
頂, 仲講神探呀, 咩事

娜娜 said...

係la, 應該係殺埋佢女友。我仲以為佢後來放返槍o係原位係無聽鬼o既指使tim,點知仲衰。

大t:咁都比你聽到?你留到最後呀?

........
都唔敢講la,比zz話頂wor, wakakak。

Dick said...

嘩!你講到好似自己做編劇咁,好,一於去睇吓。

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails