Friday, December 21, 2007

小肥



自從買了iPhone之後,用得最多的,是iPod的function吧. 喂,16G 呀, 大佬... 不用白不用,我想還未儲夠一半。這天心血來潮,在唱片店買了一張名叫「2007 love 壓軸篇的CD」,update 一下自已對流行歌的認識吧。

其實今年聽過好幾隻雜錦的大碟,總算是對一些新人(只少,對我來說是新人。)有點認識。

大碟內有不少的歌我未聽過的,也有不少青春少艾的代表,如Stephy,Kary,方力申,王苑芝,張敬軒及呢排造型被勁彈的謝安琪等等(哇,差點寫錯梁安琪!)...以我接近衰退的記憶力,我想起碼要聽五、六遍才能記得住。

聽罷了頭一,二round,突圍而出的,應該是新人小肥的「寵物」。

原因好簡單,就是那句"慾望無限.呼氣有限" (福氣?),十分之catching...I like ar. 贏晒!

(當然,歌詞其實也有點耐人尋味,因為跟住有句 "曾陪伴妳闖過人生險關" ... 又 "於畢業禮共妳興奮合照
"。咁,我比極你都系大學畢業啦,又有闖過d乜野"人生險關" 咁巴閉呢施主? )


如果你未聽過,youtube有得睇。 :)

4 comments:

Dick said...

講咗咁多飲飲食食,終於講吓流行音樂,而且都幾好,我都好認同你講法。

程音語 said...

iPhone 應該得8GB喎 iPod Touch 先至有16GB.


Another Reds fan 上

Xavier said...

Dick, 系咩,我成日講飲飲食食咩...好啦下次出番本書評先... :)

another red fan,

You are right ar. 我仲成日諗住有16g添。但都系用唔到一半.

前晚半夜五點幾睇左車仔打利記,臨尾仲要比舒夫真高射入2:0,本土賽連輸三場,真系惡攪!

梁巔巔 said...

Xavier 兄, 聖誕快樂!

Wei, 搵日出嚟 o荅番杯哩? Ok? :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails