Thursday, January 03, 2008

我的叱咤 2007



”就 算 時 光 倒 流 幾 多 次 , 都 會 娶 你 做 太 太 , 我 愛 你 。”
- 張繼聰

好爆,呢句應該系quote of the event。


今年的叱咤雖然是標榜著另一個十年,但除了多一個特別獎之外,似乎變化不大,反正每年也是差不多的形式。今年沒有軟硬上台攞獎,算系還得神落,終於可以看罷整個節目。去年只聽了幾張雜錦碟和數張的大碟,總之在very limited的情況之下,我也湊趣選出"我最喜歡的獎項":

男歌手: 

張敬軒

唔系話其他人唔好,但年年都系Eason,古巨基,你唔悶我都悶啦。張敬軒都好似幾好丫,幾乖仔咁,純純品品,又唔系好串,望落順眼啦。

女歌手:

王苑之

(又系)幾好丫,又識作曲,又有才華,d歌都幾好聽。(不過嫌唱功仍要改進)本來以為鄭融有機會上位,不過去年隻碟似乎反應麻麻,有點失望。

新秀: 

小肥

事關其他的新人,sorry,我真系一首歌都未聽過,而隻”寵物”又真系唱得幾好。

最愛組合:

只要唔系I love you boyz,真系邊個贏都冇緊要。

最喜愛歌曲:

餘震-張敬軒

純粹覺得歌詞好勁,龍捲風加埋天地淪陷(!!),填詞人原來系潘源良(勁!),唔知佢最近仲有冇在有線講波?

"你的吻像龍捲風吹過 怎可對抗這吸引
身貼身 如海嘯衝擊我 使我向下沉
再走近 是我完全難自禁
就算知道實在太愚笨
到底一刻那算是緣份 天地淪陷
餘震是痛苦中一絲興奮"

合唱歌曲:

滄海遺珠- 謝安琪/ 劉浩龍

好sweet呀!!點解謝安琪唔系同張繼聰一齊唱?肯定轟動十倍!!

最佳原聲大碟加最佳國語歌:

說不出的秘密- 周杰倫

蕭邦,鬥琴,四手聯彈,快彈,浪漫,老歌,流行歌...一個字,掂。

Honorable mention:

花落誰家- 詞:林若寧 主唱:李克勤

首歌講環保喎,幾有意思,而且克勤唱得好好添。 既然Al Gore都可以攞Nobel Price, 呢首歌理應成為全年金曲喎。

豬先生- 詞:林若寧 主唱:許志安

又系好sweet ... my favorite. 我都系豬。

"A 餐 B 餐 C 餐
原來無論吃什麼早餐
共你的每日都燦爛..."

2 comments:

小貓 said...

餘震 & 豬先生好似係再上一年既歌wor!!??!!??

Xavier said...

下,頂丫.我系張2007 love精選到搵到喎..唉,算啦...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails