Friday, January 04, 2008

愛情偉大 ...

(我很渺小)


昨天zz放假,約我到辦公室樓下喝咖啡,還在路上的時候,v小姐已急不及待的用IM傳我訊息:

v: "拿,我剛剛睇住佢上車"
v: "你睇住佢呀,佢唔知邊度落車架!!"
v: "你落樓下接佢啦... "

想像到她緊張的語氣,還以為zz要從廣州搭直通車去太古城。但詢問清楚後,才知道呀大小姐飲茶後,施施然從中環過來而已。

究竟有冇人能話我知發生咩野事,點解日。光。日。白。在MUJI門口落車都要人接...??

+++

街上陽光普照,似乎今早的陰霾已逐漸過去。記得杜琪琒有齣戲叫"一個字頭的誕生",睇相佬告訴劉青雲命中有一刧,但過了之後,便會到達另外一個境界,甚至連相貌也會不同。

我想過了2007年之後,zz一定有很多領會,一頓下午茶,給我帶了來很多智慧的話語。

"其實呢,你唔好覺得你的愛情好偉大。"

"哦"

"人的愛情其實系好渺少而已。"

"哦"

"我地只係將自己放大左"

"將自己的感覺放大左, 覺得自己的愛情偉大"

"其實呢, 都是微不足道. 我們都好微不足道."

"哦.哦.哦."

+++

"女性很多時會想去問過明白,但男人總不會說過清楚。"

"哦"

"因為呢,男人若說出口,這件事便會成了定局。"

"哦"

"因為一天還未講出口,即是事情還是有可以挽救的地步。"

我突然想到周杰倫的一首歌,開不了口。其實有很多事,男人都會寧願放在心內,一開口便會成了一個commitment。嗯...

+++

可能zz見我唯唯諾諾,像差一點便會昏倒,於是一轉話題:
"咁行啦,去買野啦,好冇?"

精神 x 1,000,000 => let's go shopping!!

正如麥兜的歌詞,希望今年大家一起去發掘生命的快樂與美麗。

5 comments:

Yun said...

> "女性很多時會想去問過明白,但男人總不會說過清楚。"

男人唔講清楚﹐係因為佢以為你明。Plus, they don't like confrontation.

> "因為一天還未講出口,即是事情還是有可以挽救的地步。"

最好唔好咁諗。會死得好慘。

以上係給z的﹐但亞才俊﹐你係男人丫﹐你話係唔係呢﹖

Xavier said...

"哦哦哦... " :)

Yun said...

頂! 洗唔洗咁typical先。

男人唧係男人……

怒火眼睛 said...

>最好唔好咁諗。會死得好慘。

YUN, 超同意.

冬冬 said...

你去左邊!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails