Wednesday, March 19, 2008

打側坐



每年總要到泰國公幹至少三至四次,三月的天氣己經有三十多度,四月是最惡毒的,差不多會有四十度,所以若是旅遊,等一下在暑假時過去反而好一點。

這次出發之前,因為兩個預兆,所以我覺得這次到泰國公幹應該會順利。

一,上周利物浦在周末贏波。尤記得泰國人也很喜愛利物浦,像前總理他信也有意收購,而且在百貨公司及街頭也見過不少利記的專門店及紀念品。所以上星期看到利記後來居上贏雷丁,我也預計會在當地的工作順利。

二,當然又系足球。這次是曼城贏波,他信的球隊,由落後一球到反勝,還是今年第一次開齋,我諗應該會利我到泰國。

在登機口地勤告知有upgrade,國泰耐唔耐都有d「好野」醒下 member,而這次坐的還是新型號的飛機,實在有點興奮,不過實在想不到...這款新飛機便是前陣子,在youtube討論得熱烘烘,有關機長演野低飛被炒的777-300ER

雖然travel是工作的一部份,但看到新的cabin,忍不住東張西望。新的商務倉坐位全是打側坐,攪下個電視,坐位,枱凳等等,有點有像大鄉理出城。我對新的cabin印像是:

- 打斜坐,感覺幾奇怪。
- 有點像獨立包廂的坐位,給人多一點的privacy。
- 但如果你和友人或親人travel,也會無法面對面地交談。
- 那個磁控開關的枱子,我研究了十分鐘也無法將它打開。(唉.)
- 電視機螢幕好大。
- 如果你把電視拉出,block住前面的空間,派餐時都會幾麻煩。
- 長途機想睡覺應該會幾舒服,因為打開張床可以平放。
- 有標準的build-in插頭比你用notebook之類,方便公幹。

落機後,不知是否因為全程機打斜坐,心理上總覺得有點頸痛。不過我不喜泰式扭來扭去的按摩,不知道下次搵呀伯母針灸幾下會否有用。

5 comments:

程音語 said...

呢隻新機倉應該係俾長途客坐先啱,話晒多d privacy 瞓得好d卦,會唔會係無機臨時轉俾短途機呢?

黎緊五場硬野... 希望有好結果啦!

又,曼城早排好似贏過同市果隊唔知乜野隊喎,何解才俊兄你話佢今年第一次開齋呢?

Xavier said...

系播,諗起曼城系"贏左同市果隊唔知乜野隊喎"。我諗系今次好似系今年主場首次贏波掛... :)

btw, 呢架機好似系去印度,泰國只系中途站。

唔,今個週末利記作客,真系要用多d代念力頂住。

g said...

嘩,啲燈光好有色情網吧 feel!

Yun said...

哇! 又有privacy又唔洗同人講野﹐正呀! D燈光唔係真係咁藍下哇﹖會好暈播。

Carole said...

小雲
你一味訓
咪唔駛同人講野

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails