Wednesday, April 09, 2008

出線四強


利記與阿仙奴大戰,令我想起容祖兒「心淡」其中幾句:

"一天一點傷心過 這一百數十晚... 大概也夠我 送我來回地獄又折返人間春天分手 秋天會習慣 苦衝開了便淡"


比賽戲劇性十足,兼整場賽事充滿變數,完場前十分鐘更是峰迴路轉,最後利記出線,對利迷來說可算是皆大歡喜 :)


- 七日利記與亞仙奴三場對頭波,我只系想到... match made in hell !!

- 主場頭十分鐘竟然比人o禁住黎攻... 兵工廠攻擊如水銀瀉地,不祥預感終於應驗 (0:1)

- 三十分鐘利記壓翻上去,取得角球。當時我真的是特別專注望著希比亞,Fight back!! Yes. (1:1)

- 老實講王子成晚機會不多,下半場近七十分,一個機會在對方禁區右上角轉身抽射,帶領利記首次領先。(2:1) 出線有望... 

- 禾確特出場,在右邊發難,高速帶波推去對方底線,再出至近龍門。三位利記中場後衛趕上來,但無法阻擋出波。艾迪巴約門前接應,兩隊波再次平手。(2:2)

-因為亞仙奴有兩個作客入球,就算打和,仍將會是亞仙奴出線。(慘...心情推至最低點)

-巴布在禁區被推低,隊長主射十二碼,中!! (3:2) 一分鐘之內心情由谷底升番上人間。


-完場前巴布單刀埋齋,seals the deal。 (4:2)


奕日早機出trip bkk,我計埋都唔知有冇訓到三粒鐘...zzz

5 comments:

doodoodoochang said...

那一個12碼, 球證送既....
第一回合的12碼, 又.......

我不喜歡這樣的非比賽因素影響賽果
雖然, 呢場利記係踢得好d,
但真正的威脅不算多

程音語 said...

我都仲係呆緊就黎個十二碼... Stevie G 夠冷靜,好野。賽後仲要唞半個鐘先平服到心情瞓番兩粒鐘先返工。

下回合又對車仔... 仲要主場先,都幾惡搞。

阿篤chang兄,唔好再賴球証啦。阿仙奴多年黎雲加話睇唔到果d十二碼都唔少啦。我覺得阿仙奴真係唔夠經驗打歐洲。兩回合都係領先無幾耐就一時分心後防大意累事。打歐洲唔係咁架。

doodoodoochang said...

阿仙奴球員的確唔夠經驗, 而且心理質素唔夠, 最明顯是大敗於曼聯同hotspur果兩場, 仲有達施華斷腳果次, 好明顯係冇大佬喝上球員, 止唔到血(http://blogazine-hk.com/hk/?p=1171)

今場利記最好果位唔係謝四, 係賓帥, 夠謄由順風順水既4-3-2-1 陣式轉成4-4-2, 減少謝四進攻角色, 加強中場防守性, 令最怕體力化既阿仙奴中場寸步難行, 尤其是在20分鐘以後, 呢套tactis 更為成功。

我只不過係好唔鐘意由球證誤判所導致既賽果, 那樣子斷送了體育精神, 嶺扼殺雙方球員既賽前努力

呢場, 和局比較合理。

至於對車仔, 賓帥既戰術, 點都好過grant, 而謝四又嬴林伯,
只係怕馬斯查唔夠艾辛抽,
我會睇好利記!

XAVIER said...

車仔打緊費倫巴治時,我諗如果格蘭連輸比熱刺、班士利同埋費倫,會唔會隔日即被炒。不過波力克就救佢一命。第二球艾辛硬闖入禁區傳波好勁。四年三次對賽車仔,又系match made in hell.

程音語 said...

艾辛首回合停賽, 要把握機會啊!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails