Sunday, June 15, 2008

Sex and the city



面對現實吧,人生其實有很多事情是不由你去選擇的,譬如生、老、病、死啦,小學讀邊間學校啦,老細今日的心情好或壞,季尾Joyce d衫仲有冇你個碼,同埋今晚女朋友叫你去睇sex and the city。

其實HBO的電視劇一向不錯,看過的有six feet under幾有黑色幽默,sorpano夠黑社會,ROME亦夠晒暴力,但我始終提不起興趣去看satc。不錯,SATC,真系好鬼大都會,好new yorker,好high fashion,但at the end of the day,我會編歸它為chic movie,唔系話佢唔好睇,但我想女仔睇的共鳴應該會大一點點...

雖然上畫一個星期有多,但晚上十時的電影也差不多全院滿座。上次看信報話入場看到很多花枝招展,聯訣看電影的女性,但散場的時候我特地留意一下身邊的觀眾,還是一pair pair的情侶居多。尤其是散場時不時看到男方流露出歸家似箭的神情,我想歐洲杯的費托和韋拿的魅力,應該比Carrie和Samantha較大。

記起有次我在風月堂吃晚飯的時候,發覺餐廳的十多張檯中,七成的檯竟然是由大批二位至四位不等的女性所佔據,不知這是否香港的satc現象。所以在香港有大把忠實satc的fans,也不足為奇,正如入場時我發現旁邊坐了一位獨自看電影的女生,一邊看電影,一邊又在sms。我想晚上十點幾獨自看電影至深夜,一定是位Carrie Bradshaw的die hard粉絲。

電影刻意地宣傳satc中的時裝,婚紗,手袋,鞋等等的fashion,每個scene都有一個美麗特別的造型,我想應該讓觀眾看得目不暇給。其實本人近排其實也對設計fashion產生點興趣,主要是來自wyman本新書「生於天橋底」,仲有兩個season的project runway。不過有冇人可以解釋比我聽,Carrie 一出場果個大襟花,同埋著婚紗時扎隻雀系個頭到,究竟系咩事,系咪咁真系咁in先??

   

故事方面,我覺得比較像一個三小時的電視series,全片主要是環繞四位主角的感情生活,主線是Mr.Big悔婚,在踏進教堂前一刻決定走頭,跟carrie兩人在紐約大街上起爭執,才令故事變得有趣。不過你要至少捱一個小時先到高潮位,(...我指系電影),希望之前你唔好訓著。

不過慨然冇得選擇的話,你也可以用不同的角度來欣賞satc,假設你買飛入場睇incredible hulk,佢都系成齣戲除晒衫走來走去o者,其實satc是齣三級戲,入面的除衫鏡頭也是不少,也比一大舊綠色的肌肉來很養眼。而Dr. Jones在亞馬遜的森林歷險,Carrie和她的fantasic 4同樣也在紐約的鋼筋森林尋寶,系label個寶囉,(夠唔夠爛先?)

5 comments:

Yun said...

講真﹐Sarah Jessica Parker一D都唔靚。但個角色討好和她演繹得好﹐所以佢個樣就越睇越順眼。人靠衣裝﹐就好合用係佢身上。But one must give her credit for her confidence (whether it was herself or the character she was playing) in those dramatic clothes. Without the confidence, no fabulous clothes will look good. The other thing is, she is only 5'3" or 4"!! That's not the hollywood norm! But she totally carried all those clothes to their best. That, I admire her. The weird thing is, she doesn't even have a great body (not bad but not great), but those clothes still look so fabulous!! So maybe the confidence counts a lot.

那個大襟花﹐真的沒有幾個人可以這樣穿吧﹖但她穿起來﹐又OK喎。所以話佢勁囉。

Xavier said...

不過有人話佢系電影入面老了很多喎,可能大銀幕的關系啦。有次在project runway入面她做評判,原來佢都有出自己的品牌,但就並不是走highclass的路線囉,呢套電視劇都帶挈佢唔少。:)

娜娜 said...

SATC真係全球女人O既共鳴呀,男觀眾唔太受落,其實我好體諒。唔明D女觀眾帶男友入去睇做咩呢?睇得SATC有共鳴,應該至少有幾個女性知心友掛?帶男友入去,不單佢受罪,講到女人心事又或者笑下男人果D位,要對住個木口木面又眼訓O既男伴,其實都幾慘。

一班好姐妹,先係SATC o既最佳 Target Audience ma! (btw,Hulk好好睇,除o左有肉酸到震的大塊綠色胸肌之外(有無留意poster上的hulk,係有belt同jeans著嫁!),仲有憂鬱型hero Edward Norton 睇啊!好型呀!

Yun said...

下﹐人地都四十幾啦﹐想點。要知道﹐電視劇係十年前開始的﹐而HK好似係o係電視劇播完後先hit既。(先有﹖!) 所以四年前HK人睇到既樣其實係十年前的! 咁突然間梗係覺得佢老左掛﹖!

係呀﹐佢條line好平架。Jeans only $20!! But I have not seen any yet... well,
cuz I don't really go shopping... hehe...

A lot of hollywood stars have their own brands.

Xavier said...

Yun,

不過呀samantha真系唔似50歲喎,而我覺得甚他的女主角都好似keep得幾好丫,而呀carrie反而好似冇其他人咁fit喎.

NANA,

Hulk我都好想睇, 直覺Edward Norton應該演得比以前位Eric Bana好(佢而家都唔知去左邊)

李安那套太個文藝,我諗漫畫改篇都系多d動作比較實際。

-x

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails