Tuesday, July 01, 2008

家居機械人



到美國公幹,放工後四周溜躂一番,踏進個mall,就真系感受到美國的經濟不境...。

Banana Republic 半價,Macy又話30% off,o個到又話40% off,呢d咪分明係賤物鬥窮人囉! 我真係好少見過六月底有咁鬼多sales... 打開美國的電視、收音機、整天都是在談油價係咁升升升...升升升...真係大镬。

到三藩市行程怱怱、我仍習慣買兩枝Napa valley的紅酒,Sonoma county的Pinot Noir。最近我追看"神之水滴"的漫畫書,看到主角在品嘗法國紅酒,不單是年份,還有出產地,酒莊的歷史等等,都要查究得一清二楚,再感受由天、地、人集成的紅酒,故事十分有趣。

不過加洲的紅酒,其實一般都算不錯,我雖然參觀過napa和sonoma的酒莊,也不會太講究,一般只會買些「粗粗地」,和朋友同享,其實吹水多於品酒,也是人生樂事。

我問同行的日本同事,他們打算在美國買些什麼手信。有同事便告訴我他打算買一台機械人吸塵器回國,因為在日本的價錢差不多是美國的一倍。在美國的售價是差不多三百五十元美金左右。

我一聽之下,覺得機。械。人。吸。塵。機。真。系。好。勁。呀。!!

真是想不到在美國商店中已經開始晉遍地在售賣,我想招呼朋友來到家中,指揮機械人吸塵打掃家居,肯定型到爆啦。不過轉頭想到本人的apartment不是兩三千呎的豪宅,其實就算用掃把清潔,十分鐘已經足夠,再想到買多一件物件在家,又要插電,又要擺放,也有點麻煩,最後便終於放棄這個念頭。

不過下次有人到美國遊覽,可以考慮一下這個產品。

7 comments:

xyy said...

馬來西亞這裡的價錢也是1倍多貴

Anonymous said...

真係好好用.唯一不便是不能有電線在地上. 是不是應該是不'景'?

el el said...

我好多橇友都有,
清狗毛真係一流,
我呢o的窮家女,
就無機械人,唯有用真人啦!

Yun said...

我真係諗住買播…… 雖然我的家都係好細…… 佢既model好似越出越勁﹐舊o個D會平D架。真係好似好好架﹐(我睇佢既廣告啦﹐) 出門前開著佢﹐咁佢吸完後會自動返返去個base度﹐咁又唔洗嘈。

Summer time 通常都會有sale個播。我上星期去了Banana Republic﹐試左一大堆衫但冇一件中意。唉。

Xavier said...

oh...我系蕉共買左三件T,還有件外套添,都幾好丫。

小啤 said...

The iRobot is really good. It has already been my 3rd purchase. My apt is only 700 sq ft, but it is super powerful and saves my energy.

Anonymous said...

如果有養寵物,呢隻會好用o的 (www.v-bot.com.hk) 因為無底刷,唔會 jam 住o的狗毛貓毛。香港可在 Sogo 找到,三千頭。

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails