Thursday, October 09, 2008

仲未到…世界末日

金融海嚋真系唔講得少,股市大崩潰,人心偟偟,負面新聞朝夕相見。加上最近公司要我接二連三的出trip,休息的時間雖然沒有減少,但在奔波勞碌之下,質素顯然下降,就是連打blog都提不起勁。假期之後重返office,工作又如排山倒海般衝過來,怱怱吃過晚飯後回家,下場還有今晚和早上的conf call。無癮。

上星期到台北公幹,本想再嘗永康街的牛肉麵和粉蒸排骨,但在office完工,已差不多晚上十一點多,唉,結果又錯過了機會。又係無癮。

不過諗落快樂和財富根本是兩回事,現時仍有工開,就都算係忙,但也總算是不錯。工作travel得多,平日就算是屈在家中,做個kai仔,呷啖綠茶,看看無聊電視,(例如有線重播一萬次的大內密探),我已覺得心滿意足。如果利記贏波,更加是weekend的bonus,很多快樂的事情,其實與財富無關,當然有$$時可以在日本買包地道的伊右衛門的綠茶,不過去不到日本也可以在超市買包伊藤園,也是日本貨,其實也是不錯。

最近兩周令我快樂的事有:
-xbox3接二連三有新的RPG game出場,真係打到過年都打唔晒。
-買了多種不同的綠茶和抺茶coffee回家。
-發現Bose的noise reduction headphone真系好勁。
-東野圭會晤的小說好看。
-買左office同southpark新一季的dvd
-Bonnie Pink的ring a bell好好聽
-利記反勝曼城
-吃了好好味的鹽酥雞
-爆粗band友好好笑
-買了兩件衫 (okay, 呢樣都幾貴…)

最後,經儉查後,証實身體健康,總算放心。不開心的,其實只有一樣。所以地球還是在轉,生活如常地過,開心比不開心的時候仍是要多。做人還算不錯。 

10 comments:

* jan said...

大家都是利迷呀 =D
作客曼城那場我有看, 超級緊張呀!!!

冬冬 said...

居然去到饒河街﹐個度都幾扁僻﹐坐捷運去唔到喎~ 咁有冇食成日都超多人個檔胡椒餅呀?

Sasa said...

搭下嘴先. 冬冬, 去饒河街其實幾方便的, 我記得在台北車站坐一個捷運站, 然後轉火車搭一個站, 就到饒河街夜市了. 不過我完全忘記了是搭去邊個站, 或在哪裡轉車 :P

Denzel Leung said...

能夠同朋友分享快樂會更快樂...梁弟兄,send左張相比你啦^^!

Xavier said...

hi Jan, welcome Liverpool fan!!

冬冬:唉.唔好提,冇啖好食。

sasa:應該系南京東路五段左右.

梁弟兄,喂收到你張相喎,謝謝你!!

Anonymous said...

反勝曼城,
真箇令人在海嘯之下得著安慰!

el

Anonymous said...

我是過路的,請問你擁有那本東野圭吾的作品?我是推理迷最近剛買了'十一字殺人'.還未開始看.但最近的神探加厘略就很不錯!

Xavier said...

Hi,

就系近期日本改編電影果套:
"容疑犯x之獻身"

好好睇 :)

Anonymous said...

啊!呢本Wyman都介紹過,我樓下得大眾書局靜係賣得果一本,吾介意的話不如你睇完半價賣比我,反正我吾急又環保我又慳反D,你又吾洗阻定!ok?

Xavier said...

sounds good. drop me an email and we can deal later :)

xavierx@gmail.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails