Saturday, January 24, 2009

Another year has gone



鼠年回顧

1. 冇穿冇爛,身體尚算健康,THANK GOD.

2. 家人朋友都算幾好,女友曾經要入院儉查,最後冇事,GOOD。

3. 同事離開,工作壓力增加。公司cut了一些福利,又hiring freeze,但我想這是人人都要承受的壓力。

4. 長短線投資階失利,難望早早退休。記得有次飯聚後,我說要搭巴士過海,V小姐像好震驚,又一面同情咁同我講:"下,你而家搭巴士呀?"。想起都幾好笑,多謝呀V關心。

5. 今年和女友去了泰國和日本,旅程滿意啦,希望今年再去遠D啦。

6. 雖然在報紙上的是遊戲文章,但每星期仍能準時交稿,為自己小小accomplishment高興。

7. 自從我的gym partner離港後,我己經半年冇去gym了。死啦,我仲預繳到2012.今次賠本。

8. 鋼琴老師大肚,十月初已經冇上堂,自已又懶,之後一直都冇練過.過年正好抹抹塵,希望二月後可再pick up lesson.

9. 日文考試肥佬。對自已的學習能力真係信心盡失,不過今年我一定會捲土重來,啍!

10. 睇左三齣舞台劇,其中兩齣都幾爛下。有人話三月有齣戲會好好睇,簡直會挽救我對香港文化的信心,睇下點啦。

11. Dick 走了。

12. 打了三個好很的RPG GAME: Fallout 3, Tales of Versperia, 同埋GTA 4。我都好想玩Metal Gear Solid4, 因為不同的書和網站都選它為08年的遊戲之王,不過我家已不能再容多一部PS3了。

13. 西安之旅,好玩。

14. 雖然去年未能捧杯,對利物浦仍然充滿信心。偶像費達拿去年臨尾扲返個US Open,算系執返個尾彩,今年期望打得好d。

15. 上了兩個工作上短期的training,其實作用不大,但離開工作環境吸收下新事物也是好事,今年希望有budget再去上堂啦。

剛看過一些生肖運程指南,似乎明年運氣也算不錯,不過先決條件要勤力工作,才有財運降臨。當然信自己比信星相更好,勤力工作才是成功的不二法門,不過明年真的有好運來臨,能夠時來運到,當然也是好事一件。

新年將至,祝各網友新年快樂,牛年心想事成,身體健康。

12 comments:

肥貓 said...

你學鋼琴?! 有無考試? 第幾級?
我都希望費達拿可以在Australian open取勝!!

祝你心想事成, 恭喜!恭喜!

el el said...

呢十五條同fb被tag主旨唔同喎,
唔好懶惰,快快去寫啦!

聶秀康 said...

祝你新年快樂,工作順利女朋友身體健康!

Xavier said...

F.C.>只係學左幾年但彈得好渣.費達拿贏莎芬就精彩勒.希望可以繼續啦.

el el>HAHA 諗到先寫啦.

聶>THANK YOU. 也祝你新年快樂.

梁巔巔 said...

Xavier 兄, 同你拜個早年先. 祝你今年更勝舊年! 牛年萬事勝意!

Xavier said...

梁兄,

Thanks. 也祝你新年順景,萬事如意!

Denzel Leung said...

梁弟兄,
新年快樂,生活愉快^^!

xiao zhu said...

祝牛年身體健康、事事順意!

Xavier said...

梁弟兄,

祝你牛年行好運,如意吉祥 :)

Xavier said...

xiao zhu,

大家咁話,身體健康最重要.也祝你事事如意,開開心心.

Lois said...

新年快樂~~~~~~~

Xavier said...

Hi Lois,

大家咁話,新年快樂.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails