Friday, January 09, 2009

Beverly Hill Chihuahua



I love 無聊戲,點解? Go figure...

記得對上一套睇貓狗識講野的電影是cats and dogs,配音的是我很喜歡的Michael J. Fox,故事關於一隻小狗特務跟惡貓集團對抗,電影拍得不錯,現在不時在有線電視及明珠台重播。

在汶航看了套Beverly Hill Chihuaua, 唔知系咪貪套戲冇色情冇暴力,適合回教徒去看呢。BTW, 飛機take off 之前會播一段回教的祈禱,我諗係祈求平安之類掛。

雖然橋唔怕舊,但今次卻不能照單全收。

預告片中一大班芝娃娃又唱跳,熱鬧像嘉年華,誰不知已是最精彩的一幕。這次嬌生慣養的芝娃娃流落異鄉,遇上其他狗狗,幫助她回家。雖然由Drew Barrymore及Andy Garcia配音,但故事不夠吸引,特技又不多。除了Jamie Lee Curtis有小小cameo, 主角一個都唔識,唔通真系欣賞狗狗做戲咩? 若我不是一邊做powerpoint,一邊睇戲,且怕都捱唔完。

其實搵邊個拍最好呢,計我話,不如搵Simple Life入面的Paris Hilton同佢隻芝娃娃TinkerBell啦。集集Hilton帶住隻狗仔舞來舞去,而狗狗又唔生性周圍大小便,認真攪笑。我系荷理活就索性開套戲,佢地先系真正的比華利山芝娃娃,認左第二,無人會認第一,而且娛樂肯定會性比呢套Chihuahua豐富得多多聲。

2 comments:

冬冬 said...

睇bolt好過啦!! (shameless self promotion :P)

Xavier said...

冬> bolt呢套系香港的賀歲片,用黎力撼赤壁㗎! 勁:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails