Monday, February 23, 2009

新德里納納雜



-上次到New Delhi應該差不多三年前,這次由新加坡轉機,花了差不多一天的時間在travel。

-可能肚餓,機場大家樂的福建炒飯好似幾好食,飽到上機都唔駛食野。星航的lounge原來有海南雞飯,雖然味道一般但已算不錯。

-終於在機場買了Twilight的續集,睇左三份二都唔見男主角出場...又除左彊屍之外,今集仲多了人狼,十分熱鬧。

-看了畫皮、保持通話及Body of lies 等電影,都幾好睇。但落機前半粒鐘套片被cut,還久十分鐘才播完Body of Lies,睇唔到個結局,頂。

-雞飯羊排派完,坐我隔離那位先生只得vegetarian dish,好鬼興。又話自己系singapore的gold member又點又點,我話不如我比我碟羊排飯比你勒,佢又唔要,睇佢個款其實剩系想搵人鬧。

-據聞金融海潚之後,好多搭慣商務的行政人員被扁落y-class,好多人都好鬼唔順氣,由美國搭去印度又轉機又成20幾粒鐘,我諗好多人都唔好老脾。成班機除了印度人外,仲有好多人口黑面黑。

-Body of lies 是關於伊拉克的政治特務片,打仗真系令好多人的生活好慘。

-Delhi的機場和三年前一樣,沒有任何改變,走出接機的走廊,看見人山人海,remind我以前的啟德機場。

-落機睇翻精華,利記又和,今晚真系訓唔著。

4 comments:

肥貓 said...

Xavier,
Slumdog Millionaire 在 oscar攞左最佳電影, 導演等8個大獎, 今個星期四上畫, 要快睇完部小說先.

冬冬 said...

係呀﹐twilight 2到edward出番場先到climax﹐係意大利個段正到暈呀!!!!!!!!!!!!

聶秀康 said...

我都買左本書...忙都要G的時間來睇!
想睇完書才看電影,不想重複疑容者X之經驗,看了電影再看書就沒那麼精彩!
祝工作順利.

Xavier said...

F.C. > 今日周圍的新聞都系講緊oscar. 不過我看過電影了,moive的主線比較明顯,而書則coverage比較多不同的故事,電影改篇得很好。

冬冬>我都估到要等edward出黎收拾殘局... :)

聶>相對來說,容疑者x比較忠於原著,而slumdog的電影版後段的改動頗大,我覺得這齣戲跟小說相沖不太大。先睹為快嘛... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails