Tuesday, March 10, 2009

鼻水長流

機場收費站

其實還有幾天才到黑色星期五,點解今日咁鬼黑架。我想這陣子一定是在渾渾噩噩,怎會無端端book左八點鐘的飛機,最遲都要六點起身,六點搭四出門口,(其實已經好遲,未受過專業訓練的小朋友千其唔好學習!)七時前要到達機場,尋晚仲要兩點幾才入睡,起床時凍冰冰,已記不起怎樣走出門口了,我想這一切都是反射動作吧。

尤記得飛北京的港龍一向常滿,但checkin時發覺只飛機只有一半乘客,唔知系凍定系生意真系不境。

上到機已經頂唔順要啪丸,我指這當然是Panadol,不過藥力唔夠勁,好勉強才止著鼻水,聽機長報到北京地面氣溫四度....我在想我的傷風只會變得更加惡劣。

港龍在小小的monitor播出the day the earth stood still,套戲果然系屎,唔知系咪Keanu Reeves太貴而攪到冇錢搞d特技,而且kate bates做國防部長亦太過兒戲,同樣是外星人襲地球,沒有tom crusie的war of the world好看。看了一會,不禁扲了本機場買的新monday出唻看。btw,在公司附近的便利店斷晒,唔知系咪比d OL掃晒呢? 我要跑到機場checkin之後的relay書局才買到,zzlai加elaine的吸引力真系大。

下機交通異常順利,其實我好怕beijing的traffic jam,又冷又乾空氣又差,屈在小小的taxi之中實在難過,不過今天由機場到金融街酒店的路程是實在是暢通無阻,可說是今天的highlight。

酒店給我一個911的房間,我話下,唔系化... 佢話先生只剩下這間...唉.

皮膚乾、鼻水流乾、喉嚨又軟,沒有北京填鴨,只有留在酒店食海南雞飯,飯店仲問要不要選炸雞...唉,我只想雞咁腳咁走人就真... 。

* 發覺個"鼻"字都幾難打, 倉頡碼系"竹山田一中",記住先。

機場高速,旁邊的樹都是光光禿禿的
北京地鐵
機場三號的大壁畫
北京金融街

7 comments:

tong said...
This comment has been removed by the author.
肥貓 said...

你啲相好熟悉.... 原來是我喜歡的北京.

在外地要保重身體, 若是感冒的話竟不要吃雞了, 吃點清淡的吧!

Xavier said...

F.C.> thanks. 連續兩天留了在hotel食dinner. 真系從來未試過.唉...

xiao zhu said...

仲有冇留鼻水呀?

聶秀康 said...

take care yourself!

mad dog said...

"發覺個"鼻"字都幾難打" ~ haha, 係呀, 曾經要去google打"眼耳口"去搵個鼻字, 死唔死. 簡易係"HL".
我都病呀, take care!

Xavier said...

xiao zhu> 返左黎就無事啦 :)

聶> thanks. 大家咁話.

mad dog>good idea 喎.我都系成日系google上面搵字...haha. 休息多d啦.我都系訓左成日就自然好翻晒.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails