Wednesday, March 18, 2009

「伸縮」 事件



事先聲明,以下的對話都算幾無聊...。

昨天有點東西托v小姐給zz,原來她的弟弟的辦公室,跟我在同一座寫字樓。於是她便提議把東西交給她的弟弟,因她晚上會跟她吃德國豬手(話時話呀v小姐同佢細佬都幾姐弟情深!) 那天我不需見客,只是牛記笠記回到公司,電梯開門到他的公司,已看到一位西裝畢挺的俊男在reception等候著我。

接下來是...

Xavier: 哇你細佬個樣好似你.
v: 咁快既
Xavier: 我同佢握左手...
Xavier: 佢好似好surprise
v : 狂笑中
v : 咩事要握手
Xavier: 唔知喎. 我一見佢就想同佢握握手囉
v : 狂笑中
Xavier: 佢好似想縮.但又唔好意思咁
v : 我狂笑囉
v : 咩事呢
v : 咩事要握手呢
v : 我諗起佢個樣點縮
v : 所以笑
Xavier: 有少少embarrassing
Xavier: 因為佢著西裝.所以自自然然好似見客咁樣.
v : 佢返工要著的嗎
Xavier: 佢著得好靚仔囉.
v : 佢 nice 過我十萬陪
v : 又好人. 又努力. 又抵諗
v : ..><
Xavier: 但唔肯同人握手喎.

4 comments:

聶秀康 said...

哈哈哈...???

不過我初次見面都自然與地握手...職業慣性手勢卦!

Xavier said...

聶> 我都系,我諗系職業病...

el el said...

喂喂三隻耳同沙維亞,
不如得閒食個飯!
如OK,MSN或EMAIL我啦!

Xavier said...

Sounds good. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails