Wednesday, May 20, 2009

交響情人夢

明明好似好鬼多野做,點知weekend睇完兩集“交響情人夢”的sp之後,跟住搵返套日劇,再用兩日刨晒佢...

(冇錯,我系掉轉頭睇,睇完sp再睇返正話。...錯晒。)

今天下午仲買埋兩隻cd返唻聽。唉,我真系從來都唔知道我突然會咁想聽古典音樂。

據漫畫介紹女主角野田惠是根據真人角色創造,一位家居像垃圾崗的鋼琴家。 不過若要參考,其實也不用跑到日本這麼遠,睇落我屋企都幾似野田惠間房囉...

btw, 我覺得女主角有點像王菲,唔知你覺得系咪?

15 comments:

肥貓 said...

講真我是全完受不了“交響情人夢”這日劇的表現手法, 看了不夠十分鐘就要投降.

記得你講過不太喜歡 "流星之畔", 但 “交響情人夢”你就ok.

程音語 said...

女主角上野樹里做過電影喇叭書院(Swing Girls)添。 我就唔覺得佢似王菲喇...

冬冬 said...

超愛千秋王子!!!!!! 今年年底好次會拍電影添呀~~~~~~

kaka said...

女主角仲拍左一套劇"last friends",劇入面做TB...都幾特別的。可以睇下喎~

Anonymous said...

真係好似王菲呀係某d角度

Xavier said...

Hi F.C.>

我諗我鐘意這劇是因為我愛看漫畫,(諗住有時間遲d睇埋漫畫...)所以可以接受到某些誇張的手法。同埋我也學琴,雖然彈得唔好,但十分欣賞劇中的音樂。

流星之畔個故事又謀殺,懸疑,加上復仇和攪笑,一開始真系接受唔到。不過一眾演員不俗,二宮和也做得很好,最後都煲晒囉... :)

Xavier said...

程兄,

下,喇叭書院我都系有線睇過喎,哎呀,真系唔覺有佢份... 下次重播又重播時, 等我留意下先...

Xavier said...

冬冬,

有人睇完love shuffle話玉木老左好多喎... 系真唔系呀, 不過佢gel晒頭去指揮,真系好好好有型... 同意!! 我都會期待電影...

Xavier said...

Kaka,

Last Friend我都聽過,不過等我睇埋今期的quiz show同boss 先,遲d先睇. 好唔得閒...

Xavier said...

anony,

一個後生版,肥肥地的王菲...haha 勁似 :)

聶秀康 said...

點解會排11....?
等埋我呀!
今晚至用心留言...

Xavier said...

聶,

你咁賞面, 實等埋你啦 ... :)

聶秀康 said...

此劇可說是小眾口味,尤其sp大量的交響樂演奏,像聽了一場演奏會.
而且資料搜集,演員演出都令人信服他們是懂樂器的.
所以看得非常投入,資料搜集好大功勞.野田應是有點kawaii而王非就好有性格兼帶些冷傲.
那宅屋是比較多雜物,都像我的屋一般啦,雜物東放西放貪方便嘛.
另:玉木宏於love shuffle沒有老祇是太瘦而出現皺紋,而戲內的松田翔太(攝影師)又太俊肖所以搶去他不少風頭.套劇ok架!
last friend好睇因為劇情有些變態,虐打女友,於我來說是小兒科啦!結局還有些牽強.
野田妹演tb覺得真係另一個人,
我還是比較喜歡可愛的野田妹妹.戲中長澤正美真係好少女氣質.瑛太也很型仔that it...!

冬冬 said...

玉木宏真係瘦左好多﹐都係肥D好睇。love shuffle贏在故事編排得好﹐追到第三集左右就會停唔到架喇。

Xavier said...

玉木宏GEL 晒D頭髮個時幾靚仔,尤其是上台指揮果陣,不過做戲都系野田妹好睇D.

好似英太而家開始幾紅... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails