Saturday, June 13, 2009

右腦生鏽: Mr. Brain




以木村作第一主角的日劇Mr. Brain,第三集的收視大插水,跌破木村出道以來最低的收視紀錄,堂堂一個大製作竟落得如此收場,實在有點疚由自取。

我覺得第三集的故事本身其實不錯,但衰在前兩集真的太過不濟,觀眾沒有耐性再比機會,也是無話可說。

Mr. Brain 一開場木村飾演一位牛郎,由於意外大腦突然發達,復原後變成了一位研究大腦的科學家,後來無端端仲加入一個警察科技研究所,攪了一大輪…其實所有的舖排都系叫他去做外一位神探伽俐略而已。

木村拓哉靚仔一名,無話可說。OK,我覺得你就算比恤衫牛仔褲佢著,行出街都冇乜邊個夠佢有型。但這次劇集卻將他攪到不倫不類,髮形有點像佢的Gatsby 髮蠟廣告,系有點娘娘,但其實都算ok.

但我不太喜歡他的造型,吊腳的西褲,配格仔西裝,真的不敢恭維...令我想起80年Checker的懷舊look , 耐唔耐木村還帶埋頂帽出街,真系萌到無朋友。木村在頭幾集的表現一般啦,雖然木村做戲始終都系好睇,但這次感覺是Gatsby木村加埋Hero木村, 又系我行我素加扮晒風趣咁囉,一句講晒無乜新意。

此外,你話此劇的科技犀利,我又唔覺播,若和神探伽俐略那種叫人拍案叫絕的實驗來比較,真系小巫見大巫。看過三集之中,有兩集竟然叫個疑犯去做MRI來觀察腦部的活動,條橋重複之餘,我亦唔會信扲住張MRI底片就話可以睇到腦活動啦。

第二集仲離譜,望住Gackt 上庭的錄影帶,竟然可以用3D影像拍到犯人當時的腦活動云云。大佬,星空奇遇位火星人冼樸,都要用手指掂人地個頭先做到mind melt 啦,頂你而家拍緊偵探片黎架喎,點解順口開河仲勁過人地d科幻片先,真系要叫羅蘭唻解開呢個謎。

破案方面,又系果d講大話隻眼向上呀,偷人地條項鍊話系現場拾到呀類啦,冇乜特別,未見驚喜。

成套戲唯一impressive的,我諗只有M記的smart table,不過見到張檯用左咁耐都冇hang 機,估計都系demo version。

至於配角,也算人強馬壯,有師管家水島,不過呢個劇入面扮戇居仔,梗系啦,試問邊個夠膽搶木村風頭呢?女主角方面有綾瀨遙做木村助手,期望遲d有條愛情線啦,至少冇行行企企咁悶。此外每集亦有明星客串,就算故事不夠好,其實也算有其他吸引觀眾的原素,我諗只好一邊鬧一邊看好了。

17 comments:

程音語 said...

同Mr Brain比較我覺得今期Boss好睇d,天海好形!另外松本清張誕生百週年紀念既夜光之階段都唔錯呀。

Xavier said...

Hi 程,

boss唔錯,天海祐希由頭帶到落尾,好睇。係咪佢要做返d有權力的角色,如老師之類先發揮到長處呢?其中有兩集戶田惠梨香比人縛架我覺得差dd,不過我而家都有追... :)

聶秀康 said...

我會等播一次過睇!

覺得自LV後木村最有型的就是hero&goodluck.

冬冬 said...

今期我都係追mr. Brain, boss, 另外仲有家有六子。我都覺得boss最好睇~

爸爸不再 said...

Actually, MRI can really analyed brain activity. This technique which called functional MRI (fMRI) ultilized, briefy, the contrast change of voxel in each brain scan to verify which parts of the brain have active blood flow due to high cellular activity. This technique has been applied for years in both medical and research fields.

肥貓 said...

係呀! 第三集的收視得16%, 似乎群星拱照也起不到作用, 不過下集有佐滕健, 所以都會看.

你說得對木村在此劇的角色沒有什麼新意, 我想大概不想和伽俐略的嚴肅太過相似吧! 有時我什至覺得木村有點周星馳的味道.

至於在破案方面, 犯人的身份都很著迹, 一看就知道是誰 (boss 也有這個毛病).

我現在有認真追看的日劇, 也只有"夜光之階段" 和 "魔女之審判".

Xavier said...

Hi 聶,

Hero 同 good luck都唔錯,好睇,反而近排木村做首相同埋富家子那兩套,華麗xx, 我都冇睇.

Xavier said...

hi 冬冬,

boss越黎越好睇, 另外我都有睇quiz show, 又系漸入高潮。

Xavier said...

Hi爸,

thanks for the information. Yes, i suppose MRI could do brain scan, but not knowing about the it can also detect brain activities. I watched Fringe and the mad scientist use a lot of wiring and drilling to read a guy's mind and it actually looks more convincing to me. Maybe I watch too much tv la. Thanks. :)

Xavier said...

Hi F.C.,

"夜光之階段" 和 "魔女之審判" 我都冇睇. "魔女之審判" 聽過幾好睇, 有稻森泉應該唔錯, "夜"等你遲d介紹啦...

boss同brain的毛病都是45分鐘之要破案,又要有少少懸疑,咁都系用返古龍的不變定律身邊最親近的人就系兇手最有戲劇效果最effective.如果下次有套劇系周星馳去查案,肯定會好睇... :)

dd2 said...

BOSS是眾星拱照天海祐希, 天海亦不負眾望, 演活一個處於夾心階層的警隊女強人, 上要應付無能的官僚下要團結部屬. 天海演來並不是一味冷硬, 亦沒有示弱, 她以行動來證明自己的能力, 維護下屬時亦會提出充分理據, 加上間唔中來個自嘲/小幽默, 成個角色除了型, 仲很立體.

缺點不是沒有的, 有那麼多有份量的配角, 但是似乎沒有太大發揮. 我很喜歡玉山鉄二, 覺得他是30歲那一代的日本演員中, 最有潛質和可塑性的一個. 看他與變得成熟有型的竹野內豐對戲時, 真有一種新舊兩代更替的感覺. Of course, 以竹野內的實力和狀態, 仲有排拍!

Xavier said...

Hi dd2,

首先多謝你光臨敝blog並留下不少comment,得閒多d黎討論下日劇或網球啦 :)

之前我未看過玉山鉄二的電視劇,不過在此劇覺得佢外型不俗,但一直都冇乜發揮的機會,直至上集先有佢條線,又加了槍戰戲,算系交到貨啦。比起玉山鉄二,竹野成套戲就真系行行企企。希望未來一兩集多返佢小小故事啦。

dd2 said...

以玉山的外型, 可以走偶像級路線, 不過佢看來志不在此. 除了早期的"天國之戀火", "求愛三兄弟"那些擺明帥哥角色之外, 他在日劇中演同志(是喜劇角色), 及以農耕/畜牧業為背景的"向牛牛許願"(這個我有看, 實在很...鄉土).
玉山又與已故日本資深演員緒形拳合演的"帽子", 是紀念廣島原爆的單元劇. 其後演出在泰國取景, 被指為日本版Prison Break的"Prison"(5集完, 合演的有第一號男配角小日向文世, 及已見老態的鶴田真由). 都有不俗表現.
玉山在NANA 2演樂隊中的bassist Takumi, 入型入格(despite那一頭有點硬的長髮), 之後突然剃了個小平頭, 演囚犯 -- 就是東野圭吾的"手紙", 合演的山田孝之(電車男電影版), 在戲中演玉山的弟弟, 來到BOSS則演連環殺手, 與"哥哥"打對台.
比起萬人迷木村, 玉山也許欠了點人氣, 但是他低調而默默耕耘, 不斷作新嘗試, 亦能演平實/正直/另類/偏鋒/搞笑的角色, 我很看好. 他是竹野內豐的接斑人.
回頭說竹野內, 真的大個仔了!

瘋go said...

玉山ok吖, 但我最愛竹野, 嘿嘿。

想回應木村做富家子同埋首相那兩套,《華麗一族》恕我無耐性修養差, 真的好悶, 勉強看完全劇, 想死;《CHANGE》不錯, 頭幾集好笑, 打後較嚴肅, 可以一看 (一定比Mr. Brain好看)。

Tan said...

確實BOSS比較好看!
但是MRBRAIN第四集開始佐藤滿身血彈琴,還蠻驚悚的!
感覺很像看九把刀!

Xavier said...

Hi Go,

Change未睇喎。等我有時間睇返先。

Hi Tan,

加入驚梀原素,I like wor. 不過呢兩個禮拜睇網球,或者儲多兩三集再一口氣睇返 :)

qishaya said...

abercrombie.us.com beautyWhere are some good spaces to find an Abercrombie Jeans Cologne magazine? One places is magazines. Many wellbeing and beauty magazines propose cologne and odor artifact reviews.Abercrombie Outerwear Some of them even have sample strips that you can open and actually get to smell the fragrance that they are reviewing for the invention line. Abercrombie Hoodies Another great place to find artifact reviews are Abercrombie Pant . EZines are online magazines and often sent to people in the transmit.Abercrombie Polo You can subscribe to artifact study eZines and You will find more information about the Wholesale actual belief jeans, Abercrombie Shirt many people are weird for export the jeans in fresh living.even cologne or scent eZines. Abercrombie fitch Men Many times you can demand from the editor of the eZine to do an exclusive type Shoes are very important to everyone, Our Abercrombie Tees will guard your feet. Abercrombie fitch Women of check for you.Abercrombie bag If you want to grip this effect line, you can ask them specifically to do an Abercrombie and Fitch Cologne review for you and the other readers. Abercrombie Slippers Most editors are forever looking for theme ideas and more than agreeble to help you out. Abercrombie Cap In their food. dealer, abercrombie and fitch (A&F), named the belt in a grievance. Abercrombie Scarves Employment law attorneys representing, Riam Dean, Abercrombie Shorts , cite disability discrimination in the ensemble and are claiming Dean is probable to persist for the next three living.Abercrombie and fitch, a New Albany, Ohio A&F trader, with over 300 food nationwide,Abercrombie And Fitch Jackets, is not unfamiliar with facing discrimination lawsuits. The clothing stored restrict has faced allegations in the gone for the Abercrombie Sweater giant

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails