Friday, July 17, 2009

《24》



唔系下嘛,仲睇《24》,有冇攪錯?

喂,冇攪錯喎大佬,我真系好鬼死鐘意呀Jack Bauer 架。

以上是跟同事的真人對白,若你係24fans,今個Season真系要比面追返。老老實實,上個Season我都系睇左一半就冇睇,(不過同事的DVD仍然Keep住未還...咩事?)

其實呢,睇24呢,系唔駛咁serious既。好似prison break咁,《24》劇情反駁的地方甚多,但故事一路系咁去,唔拖、唔悶,夠晒緊張,咁咪皆大歡喜囉。

《24》的Season 7 一開始CTU己經煙消雲散!? (有冇人話我知Season6最尾發生乜野事呀?),呀Jack正襟危坐在國會的聽証廰,接受一眾議員的盤問。有議員不滿意反恐組織用極端的手段去拷問疑犯,似乎要起訴Jack Bauer種種殘酷迫供的手段。

大佬,人地集集都系得果24粒鐘去拯救美國喎,又要拆原子彈,又要消滅生化武器,仲要殺晒d壞人,你要人地依足法律程序,呢套就變左做律政英雄啦?

一出場呀Jack好似首次以西裝骨骨咁出現,不過半集之後,我保証佢又變返個無堅不摧,扲住支槍走唻走去的Jack Bauer。果然不出所料,呀Jack 坐低唔夠五分鐘,便被FBI"邀請"返總部,幫手偵查恐佈活動。

而這次恐襲的首領,竟然是第三集死鬼左的拍檔,Tony Almeida。哇,系咪嚇左你一跳先?



Well, 如果你系24fans,你會開始發覺Jack又會從旁觀者,漸漸take over整個追查,他一向No non-sense的手段一直追查落去,再直搗黄龍,正是全劇最引人入勝的地方。

而今集雖然CTU系冇左,但各位唔駛擔心,FBI原來一樣又系好爛喎。重重的辦公室政治啦,職員又係你虞我詐,你頂我唔順時,我又唔順你,當然仲有D曖昧關系啦,至於內奸....必然又是少不了。

(一眾粉絲,系咪好親切呢,24真系返左黎啦!!)

呢個FBI華盛頓總部當然又系"癈"的!案又查唔到啦,電腦又被人Hack啦,犯又走甩啦,保護人又遲到啦,有呢D咁既警察當然比一百個放心D壞人啦。唉,都系要留返比呀Jack出手好了。

咦,咁呀電腦高手,成日嬲爆爆個CHOLE呀,白頭佬呀去晒邊呢? 原來佢地都偷偷地攪左檔DIY 的CTU,仲要查一下政府邊個高官在賣國,捉佢去坐監囉。有埋呀Jack 去幫佢地,咁就冇甩拖啦。

白宮方面,有位新的女總統坐陣,咦,佢咪Ocean 12入面,做麥迪文呀媽,唔怪得咁熟口面啦。今次又系有個兩難局面,因為反防火牆裝備被人盜走,政府被非洲某國家威脅,若出兵制止屠殺,美國便會受到災難性的入侵攻擊。呢D橋真系長做長有...

Dilemma出現了,呀Jack怎樣在重重困難之下,再次在24小時內拯救美國呢? 真是令人期待。不過睇左六集後,我的Dilemma也出現了,竟然發現HMV原來有Blu-ray版!! 哇,點算?!

(tick. tick. tick. tick... 爭扎中...)

8 comments:

Lionel Messi said...

Gooooooooooooooooooood

Thank you

The subject of more than wonderful

dd2 said...

Jack Bauer是個tragic hero, 國家視他如草介, 一有危急關頭就揾佢, 次次過橋抽板, hypocrite!

唯一值得信任的戰友Tony死去, 那一幕我都跟住Jack一齊哭呀...

Chole唔係有左咩? S7應該做左人阿媽囉喎?

既然President Palmer都可以死完再翻生, Tony玩多一次又有何不可? Jack/Tony呢個pairing係好多腐女的One True Pairing嚟架!

話時話, 我都無睇S6, 不過我今次都會追S7囉!

p.s.個人覺得S1及S2最好睇, S3都唔錯.

Dreamer said...

S7 is very interesting.. i luv it very much.. hope u guys will watch it til the end, as usual, lots of unexpected happens..

Xavier said...

Hi dd2,

其實我都系由S2先開始睇,Tony跟Jack在今集都很有型,應該不會令人眾fans失望。兩個人其實都系屬沉默寡言,性格都好相似,系好有true pairing的感覺。

Hi Dreamer,

你睇晒拿?我就睇左8集so far so good. 冇令我失望。 :)

聶秀康 said...

24我祇看了1-3真係好精彩到透不過氣,比電影還緊張...現在祇記得Jack還有個女...吾知後來點下場?還好像拍過戲...Love actually

dd2 said...

Tennis boys talking about their favourite movies:

http://www.youtube.com/watch?v=NlJFtC_CiBM

1)Most of them pick Gladiator/Braveheart...係咪睇左先可以打pro?

2)Ivan Ljubicic 好文藝, 有點意外Roddick/Djokovic are no action movie guys.

3)Nadal在片段中沒有name his pick, 不過在另一條片他有提Gladiator!

4)Federer never fails to surprise, does he? *putting him in DD imagery*

dd2 said...

三耳:
Jack Bauer 個女(Kim, Elisha Cuthbert飾), 我一向都不喜歡她, 每季都只會為老爸添煩添亂...
你真好記性, 她是演過Love Actually.
http://www.imdb.com/name/nm0193846/

記得你提過喜歡看偵探推理劇, 推介BBC的State of Play(全劇六集). 荷里活拍了電影版, 由Russell Crowe/Ben Afflect主演. BBC版中, 演報紙主編的正是Bill Nighy (Love Actually), 還有James McAvoy演他的兒子.

http://www.bbc.co.uk/drama/stateofplay/

聶秀康 said...

to dd2
thanks for your information!
你真是娛樂活字典,又好記性.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails