Sunday, August 23, 2009

奧雲入波



我一向喜歡奧雲。

出身利物浦,近十年來唯一獲選歐洲足球先生的英國球員。

誰能忘記足總杯利記對亞仙奴,最後一刻奧雲反敗為勝。世界杯對阿根廷及巴西都是由奧雲率先入波,更令我驚喜若狂。

由利記到皇馬後,逐漸減少看到奧雲的賽事,他折返英超之後,經過幾季又頻頻受傷,上季不單未能為紐卡素保住英超一席,連國家隊也不受重用,表現令人失望。

轉會曼聯,射手本色仍在,熱身賽對弱旅能夠入波,在大勝韋根之後,也能顯示射手本色,為球隊錦上添花。但能否重奪正選,再次成為主力射手呢? 仍要看他往後的表現。

雖然是利記擁躉,我也希望今年奧雲加油,下年世界杯可以再次看到他代表英格蘭上場。

13 comments:

聶秀康 said...

想到來界世杯還希望見到David Beckham 可以入選,作個完滿結局,那時他應掛靴了吧!記得奧雲初出道時那種速度與敏捷,真令人震奮,雖然他狀態上落很大,既然得到爵爺招濫就是對他技術的肯定吧!今界英超皇真是難以預測!

程音語 said...

忠誠何價? 對呢個25仔我只係覺得完全失望...

Anonymous said...

想問下樓上的:利記陣中有多少個是一生一世效忠利記的?
有好多時唔係個球員想離開球隊,而係球隊唔要個球員.

m

程音語 said...

m:

2004年8月,有個球員唔肯同球會續約逼球隊賤賣佢到皇馬。結果2005年佢攞唔到歐聯冠軍。

係佢想走,唔係球會唔要佢。唔好搞錯事實。

仲有,佢係青訓出生,無理由唔知邊隊係世仇。咁都去仲唔係25仔?

Anonymous said...

佢曾經為球會貢獻過,佢為球會上場的每一分鐘都是盡力的,便已足夠.

事實是甚麼?你我知道麼?

佢有自己想行的路.

m

程音語 said...

Yes, and he will always walk alone.

Anonymous said...

睇下點.

至少都有Xavier支持佢.

m

Xavier said...

其實喜歡奧雲,因為佢自強不息,雖然身材沒有先天優勢,但年青時一直去努力去訓練自已的速度,令自己成為一個好前鋒,場外場內也是好球員一位,沒有什麼的緋聞之類。老實講,今時今日仲有大球會搵佢,點解唔去? BTW, 今晚睇到利記主場輸波,真系好慘,趕快訓多兩粒鐘先... :)

梁巔巔 said...

o騎 o騎, 我隊波, 熱刺, 終於番嚟喇!

程音語 said...

尋晚真係打得好差... 咁落去遲早今季要轉捧車路士...

Xavier said...

梁兄,

熱刺三連勝,真系估佢唔到. 其實開league之前有朋友跟我說,馬會出1:100 賠率給熱刺捧杯,佢都想買,但過了第一周後,已經減半. 而家可能成為大熱之一 :)

Xavier said...

程兄,

睇到1:2 我仲以為可以最後追返, 點知即刻黎過12碼...真系可以熄機.

Anonymous said...

初出道的奧雲,
真的令我眼前一亮,
佢同鐵三角真係令到利迷愛到發癲!

及後,講真,
我又唔覺佢自強不息喎,
當佢同亨利被譽為當時世界一級前鋒之際,
前者只食老本,靠速度,
後者卻練頭槌,死球.
(我憎亨利憎到出汁,但不得不講公道說話.)

最後佢堅決離開,
真係好難叫人唔覺得佢係反骨仔,
零五年利記得到歐聯冠軍,
而皇馬四大皆空,
我真係透心涼!

至於佢轉投曼聯,
已經無特別感覺,
係咪二五已經唔緊要,
因為,佢一早已經反左骨,
背棄左我地!

el

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails