Wednesday, December 09, 2009

Wordle

明明就系周身唔得閒,仲要身痕搞下個blog。

整下呢樣,整下果樣,點知越攪越多野,唯一解釋又系Procrastination啦。

在整理網頁的時候,看到這個有趣的program,讓user打入文字之後,generate一些word art.

Link: http://www.wordle.net/

幾好玩。但系...你被老細捉到唔關我事。

Wordle: Another day has Gone

Wordle: AnotherDayhasGone

Wordle: Another-2

Wordle: another-3

9 comments:

the8 said...

嘩! 多謝分享,好有用又易用!

肥貓 said...

係喎! 個blog又真係有d唔同左, 不過顏色同之前好似差唔好.

我覺得女blog友會鍾意耐唔耐就改一改blog既setting, 好似顏色呀, blog頭相呀.

不過我好懶, 無咩都唔好改.

梁巔巔 said...

"明明就系周身唔得閒,仲要身痕搞下個blog。"

呀哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!! 笑死我! XDDDD

另, 喂, Xavier 兄, 睇唔到啲圖呢!

梁巔巔 said...

A~ 睇到嘞!

Yun said...

"明明就系周身唔得閒,仲要身痕搞下個blog。

整下呢樣,整下果樣,點知越攪越多野,唯一解釋又系Procrastination啦。"

唉!! 我成日都係咁!! 明明好多野做但就係因為唔想做就寫野囉。然後有時想整下(個blog)一樣野﹐點知越整越多~~~~~~~~~ 唉~~~~~~~~~~

Xavier said...

Hi 8,

You're welcome.

F.C.,

其實版頭天空張相都唔同左架, HAHA :)

梁兄,

返黎拿?希望你玩得開心啦.

YUN,

系囉, 越忙越去搵D其他野黎做...真系唔夠時間用.

Mag said...

Xavier..

我都覺得係0家!!
無事忙呀嘛!!!
又要忙又要再忙d...哈哈!!

都幾得意呀!呢個program!!

readandeat said...

幾好玩喎。

Word本身都有類似東西,但比較單調。

Xavier said...

HI MAG,

其實本來想用呢個PROGRAM整版頭,但放大後卻不好看,終於放棄。

HIR&E,

系呀WORD同POWERPOINT都有WORDART,當然設計比較簡單:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails