Tuesday, December 15, 2009

宅男 X'mas Gift Ideas

又到聖誕節,加上明天晚上會有飯聚,要準備禮物抽獎,不禁想想會有什麼人見人愛,車見車戴的X'mas gifts. (當然是除了周秀娜以外...)

今年雖然經濟不境,不過到年底又好像有點好轉,仍未損港人的購物意慾,以下只是滿足一下個人的心頭好。



TOP 1.

舊年有IPHONE 3GS,今年有LG 3G手錶電話,漂亮的外型加BLUE TOOTH接收器,型! 可以影埋相同埋VIDEO CALL,滿足晒童年(或現在)的願望,一嘗特務007的滋味。

聽聞作價一萬港元樓下,要型...當然是要付出代價的。

"1.3 inch full touch screen, 3G+ connectivity, Video call capabilities, Bluetooth v2.1 with A2DP, MP3 player, Voice recognition software

The LG GD910 3G Watch Phone brings a serious sci-fi vibe into your life. With a full touch screen, a built-in camera, a built-in speaker, Bluetooth, and a voice recognition system, this bionic gadget can play music, take photos, work as a diary and a scheduler, read back your text messages or make video-calls. And of course, it tells the time."




TOP 2.



雜誌報導FF13的廣告話有人會去請假,特登留在家中打機,若這個GAME是FINAL FANTASY,不眠不休的打機生涯便會變得如此吸引。

不過英文版要3月中才有貨,若果唔識日文,一路打機再一路睇著本攻略,樂趣便會大打折扣。

如果未有PLAYSTATION3, 現在減價,亦是入市良機。如果加埋部PS3 FFXIII edition,唔知會唔會比人話毒到冇朋友呢?

溫馨提示: 打機之餘,千萬千萬,唔好唔記得老婆女朋友,唔系呢聖誕唔方會HAPPY。




TOP 3.

去得california多,做親運動一定聽聽埋d hip hop 同埋pop, 一聽便聽左成年,終於中晒毒,無無聊聊成日系到GEGE GAGA...系時候買返兩隻cd過節聽。今年過節,可以買bep同埋gaga兩隻新cd,實行動感過聖誕 :)



8 comments:

Denzel Leung said...

梁弟兄,
你隻TOP 1個款真係好襯你喎,不過各有所好,我隻TOP 1就係呢隻...
http://www.suuntocampaigns.com/Elementum/

Xavier said...

梁弟兄,

oh>...呢隻sunnto 錶唔錯喎,o岩晒你d旅行攝影家啦。

肥貓 said...

我對LG既電話好反感, 因為我現在正是用LG某series既電話, 個電話反應好奇特, 某d functions 既反應好慢, 某d就好sentistive, 成日禁錯位, 今我苦惱十分, 不過個電話仲好新, 換過好浪費, 唯有一路閙一路用, 不過我發誓以後都唔會再用LG!!

Xavier said...

hi fc,

其實我都唔系第一次聽到LG d問題,我同事用緊而家佢個透明keyboard電話,一個月唔到己有兩次問題,仲要返shop換左次。高科技產品真系要有口碑先敢買...

梁巔巔 said...

Xavier 兄, 仲有冇好介紹? 要平靚正!

Andy Leung said...

梁兄,

有呀, 快d去買兩張呀凡達的戲飛啦,三個鐘,高科技,聖誕一定hit呀. 我都買左啦...hehe :)

瘋go said...

Hi, 我男友好喜歡那FF PS3, 但佢左諗右諗之際人哋已經截止訂購...嘿嘿。

Xavier said...

我最近行過信和有得買喎,3500左右連埋個game :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails