Thursday, April 22, 2010

深圳出差

同事跟我說,今次出差大陸,你有得住四季酒店。

哇,今次發達啦,幾大都去啦,系咪?

原來地點是上深圳開會,wait a minute ... 乜深圳有Four Seasons架咩?

最後turns out 原來呢間唔系四季,系四點,即Four Points Hotel,問你死未!

我諗有成兩年沒有到過深圳了,這次是第一次搭火車到落馬洲站,過關快捷妥當,好efficient。

酒店可以收到無線亞視台,諗住今次冇死,仲可以睇返一場國米對巴塞,誰不知一到十二點所有娛樂有關的節目均被刪掉,皆因4/21是全國悼念青海的死難日,所以當天取消所有娛樂節目。

其實我不認為一個強制性的悼念日有什麼意義。

正如我在的士上聽到一把柔和的聲音在說,“今天我們一同為青海的死難者哀傷,明天我們為希望而再次奮鬥。”

You stop, you mourn, and then life goes on. 就是這樣嗎?

I know, I know, I know. I feel the pain people are suffering.

But, I also don't like the propaganda.

I don't like we were told by our government what I should feel.

中央電視台在直播一個籌款的節目,一群穿著西裝的人仕在舞台的中央高舉一個個紅色的海報,寫著他公司的名字,及捐款的數目,大約有三四十人左右,入場費用應該是每間公司至少一千萬人民幣。

2 things come to mind: 1,又是一個中央台的大型節目。2,大陸的公司真系好有錢。

下星期香港都好似有個籌款節目,但如果想捐錢,其實唔駛等人來娛樂你啦。明天也可以,樂施會,紅十字,宣明會,大把你揀。

3 comments:

肥貓 said...

>> Four Points Hotel

唔好同名仲好d! 你有無見過有d同名同logo既店名, 但完全唔係同一集團? 我見過呀! 咩聖安娜餠店, 美心餐廳..... 超攪笑!!!

ber said...

hahaha, Four Points同Four Season真係爭好遠喎 :D 係咪你聽錯渣 :p

我這邊的超市有"美心"及"聖安娜"點心或糕餅賣,起初搬來還以為"嘩,香港啲集團式經營去到歐洲真利害"但一看到英文名時便笑自己太傻兼真的思鄉"Mei Sum" and "St Anna" :D

另外,非常同意你的"但如果想捐錢,其實唔駛等人來娛樂你啦。明天也可以,樂施會,紅十字,宣明會,大把你揀。"

Xavier said...

開頭我仲以為去上海,順便可以睇埋世博添,因為我只知道上海有Four Season, 所以我應該冇聽錯掛... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails