Saturday, August 07, 2010

科技世界


IPad 跟IPhone 4 在香港推出的前後差不多相隔只有一星期,玩完IPad再玩埋IPhone,過去這兩周在選擇配套、download跟安裝軟件,跟朋友同事討論接收、上台等等的事宜,真是忙過不亦樂乎。 

我在兩年多前已開始用IPhone2,仲系要第一代去Jail break,這兩年換過IPhone 3, 但冇upgrade去3GS, 不過一真都覺得好用,只不過是最近發覺run program已越來越慢,4的速度比3快,是很natural 的選擇。 

IPad 可以睇書,上網,覆email,甚至是打機,看電影,在Travel的日子,尤其是在飛機的狹小座位之中,使用IPad真的比notebook 更加方面。

我覺得唯一的缺陷,就是並不習慣IPad的on screen keyboard,打blog還是用電腦方便些。 

最近對這兩件高科技產品均愛不釋手,而且更加花了些時間去研究apple的xcode,了解一下怎樣在iphone的平台做開發。轉眼間,彷忽又再重拾起當年在校園寫programming的日子,哈哈,科技真的叫人興奮。  

3 comments:

dd2 said...

我近日要換手機,一直在iPhone4與HTC Desire之間考慮。Samsung的Galaxy Si9000也考慮過。我主要是想用手機來上網,iPhone4眾多Apps我用的機會不高。速度與穩定性也是我考慮的因素。

關於iPhone的疑問,主要是它不支援Flash; 另外就是早前有關iPhone4接收問題的報導。

As a user, 你覺得iPhone4表現如何?

iPad我也想買的,主要是長遠計以它來取代書本。我愛書,不過家裏放不下那麼多,又忍不住買新書。用它來上網是比iPhone更好,因為字體比較大,看的清楚!(阿寛也在專欄說了,40歲以上的顧客群會喜歡用iPad多於智能手機上網!)

考慮HTC Desire, 主要是它支援Flash。

Xavier said...

缺點可能系在上網方面,我朋友的htp用google的android-os,速度比iphone快。不過iphone都算ok,而且我幾鐘意個新鏡頭,500萬像加埋有前後鏡頭,自拍方便,同埋video都唔錯。同埋而家有multitask,比上個版本進步好多啦。:) 

肥貓 said...

我覺得ipad最正係一按即用, 唔駛好似windows xp or windows 7 要等, 不過要打字既話都係用番windows至得.

有傳apple會係明年一月出iphone5, 會fix番天線既問題, 攪到我都唔知繼續等定買iphone4好, 猫生好奸狡地叫我用佢嗰部iphone 3gs, 而自己就會iphone4.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails