Wednesday, October 06, 2010

嗶嗶嗶

上高登看到其中一個top search系 嗶嗶嗶 ,究竟系乜鬼?

原來是一首台灣歌手謝金燕的歌 ,她用不純正的粵語唱出,騎離得黎卻配合電子音樂,更富強勁的節奏感。

一句無里頭的 "誰的老母 性感很多人CALL " ,聽到我笑碌地。

更無端端會有 "差佬將你帶走,我怎算好"..

有人用廣東話"翻譯"了謝小姐的歌詞,有人開了facebook群組,加埋網上討論和惡搞海洋公園Hello喂廣告。

今朝仲有人post埋個鋼琴版出黎,呢首歌簡直系今年第一的廣東話 cult 歌。



惡搞海洋公園hello喂廣告



”嗶嗶嗶”鋼琴版




鵝轡跳帽 今野冠軍系鵝~
午yeah太腸 給我激東更糕
你嗶我嗶 high到哦衣哦衣 Let`s go
I wanna kiss you you are my girl

你攣害心 似有三蚊呎高
有差佬將你die走怎算好
你嗶我嗶 high到哦衣哦衣 Let`s go
I wanna kiss you you are my girl

嗶嗶嗶嗶嗶 青衝已未鳩數
嗶嗶嗶嗶嗶 耀跳更刀

鵝今野痛利大路 日齊快樂
袖酸屍蚊木的金東 資優溢淺妙鐘
離今野芹鵝閩閩果 就索利追好
嗶嗶嗶嗶嗶 遊利墜hold

lierre湖幫 tell true lierre太多
踩蕉釘中 EVERYBODY示弓
你嗶我嗶 high到哦衣哦衣 Let`s go
I wanna kiss you you are my girl

誰的老母 性感很多人CALL
視er墊鐘 腳d yeah d聊弄
你嗶我嗶 high到哦衣哦衣 Let`s go
I wanna kiss you you are my girl

嗶嗶嗶嗶嗶 撈師唔膯唑動
嗶嗶嗶嗶嗶 上膯哩超
禾唉利唉禾hik格墮 dam咪唷禾
近些煎因尾尾姦污 輸撚渣利更冬~
ni唉禾唉ni elect道 送你oreo
嗶嗶嗶嗶嗶 (上晝哩磨)

鵝今野痛利大路 日齊快樂
袖酸屍蚊木的金東 資優溢淺妙鐘
離今野芹鵝閩閩果 就索利追好
嗶嗶嗶嗶嗶 遊利墜hold

翻譯: jerjer雞@HKG
-----

6 comments:

數奇門 said...

holy...超爆笑 !

其實佢係咪唱緊閩南話 ?

Xavier said...

video系粵語歌詞喎,唔似閩南話呢...

數奇門 said...

啱啱 msn 問過台灣朋友

佢話 係豬哥亮個女

之前炒過車, 所以現而"順便"靚左.


呢句太爆笑啦...

"近些煎因尾尾姦污 輸撚渣利更冬~"

聶秀康 said...

呢個先兩日係微博素顏post過啦!搞笑到喊,係呢,你有沒開微博呀?

Xavier said...

有開微blog,不過只系齋睇人地d野囉:)

ber said...

聽完之後真係要嗶嗶嗶佢囉 XD hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails