Thursday, December 23, 2010

繼續2 (SPEC 2)




繼續2:http://www.tbs.co.jp/spec2010/

如果你唔鐘意以下其中一樣,我勸你都系千其唔好睇呢一齣日戲。
事關我覺得唔系人人頂得順,日本收視亦唔系好好。

1. 提幸彥
2. 戶田惠梨香
3. 加瀨亮
4. 繼續(1)
5. 無里頭的ending
6. 大量劇情要靠自己估

不過如果你好似我咁,系死硬提幸彥fans(只限電視,佢套20世紀少年三部曲我都只剩睇左半集咁大把)。
鐘意繼續(1)、圈套,仲有早期套電子情迷,當然要加埋金田一,呢套都。應該。或者。可能。...唔會令你失望。

當年的繼續(1),我系台灣捧了一盒 boxset dvd 返香港睇,而家扲返出黎睇都覺得好正。 今集女主角戶田惠梨香,當然及不上當年的中谷美紀,但睇落都覺得佢做得叫順眼,而且發展下來,亦越來越好,都算滿意。 男主角加瀨亮以前冇睇過佢做戲,呢次做幹探都印象幾深刻。 這對男女組合都okay,希望會有續集啦。

上一套繼續,看了頭兩集之後,真系驚為天人,但我對ending卻有點失望,撇除最尾2集,可以扲100分,不過最後都有返個補完篇,叫做大團完結局。 如果你鐘意睇懸疑,呢套系我極力推薦的日劇。

今次(spec 2)看了頭幾集反而有點失望,不過死硬泒系都要睇埋個結局,反而結局篇的故事幾緊湊,增加了整體的可觀性。故事屬於懸疑加上超能力仲有d無里頭攪笑,(冇懸疑成份的日劇,我真系提唔起興趣...),不過超能力呢一點,就真系好玩野... 

同十年前的”繼續”沒有太大的關係,剩系得返個”系長”野野村做個大配角,之前的”續繼”部門是指調查一d cold case之類的案件,今次系調查怪異事件的部門,其實都唔一樣。

我覺得好睇系故事比較新穎,橋段亦有不斷的驚喜,男女主角不壞。但問題系好多地方冇解釋到,就算串埋一起亦未必好make sense,結局亦有d屈機。

BTW, 如果你睇完個結局唔知點解,唔駛問我,我都諗緊系咪會有補完篇。




6 comments:

dd2 said...

你好快手呢!我掛住讀”千禧三部曲“小說,停了幾集。

哈哈哈哈哈!不是死硬派堤導粉絲,應該不會對SPEC有興趣吧。

留意所有小線索,包括看似無聊/唔知點解的小場口,角色之間的對話...這是樂趣來的。至於結局,因為未看所以不評論,不過我覺得看堤導的作品,最有趣的是過程,而不是結局。

以他的作風,會有續篇吧!

dd2 said...

剛看完結局﹣

+堤導愛搞”死過翻生“,一十一還沒有完吧...(課長的表情...)

+完場曲開始之前,我有想過是當麻的SPEC被喚醒,再結合一十一的力量(中毒後SPEC可能打了折扣,但是應該足夠當姐姐的guardian),料理好地居。

+不過看最後一個鏡頭,是零課的人吧!所以地居說那句"Masaka...",顯然他很驚訝,世界上竟然有第二個擁有像一這種SPEC的人。

+當麻和瀨文再次合作,對付那個神秘出手的SPEC擁有者吧!要不就把當麻與一十一的故事拍個前傳好了!

dd2 said...

+懂日文的話,花個7.99美金買個SPEC Magazine APPS吧!

Xavier said...

唉,難得你都有睇spec 2,真系感動。

無錯,我記得上一套繼續(一)都系有死過返生的程節,主角在大結局竟然死左,但系sp又返生...神奇。

我都覺得套劇仲有好多發展空間,由開頭覺得麻麻至後期每集都系咁追,故事變得越來越吸引。希望有sp 補完篇或有續集啦。

dd2 said...

台灣飯好厲害的,有人逐集分析,整合當中的疑問及可能的線索,連片頭也不放過。

^WHO

有飯說,最後那個人(新"津田")有可能是變臉之後的一十一。而地居那句"Masaka...", 意思可能是"難道一十一還沒有死?"。

從野野村係長的表情,可推測出一十一沒有死。

地居不是去過醫院麼?他站在一十一的病床前(隔著鐵欄),有個CLOSE﹣UP SHOT看見一十一的手指微微動了一下,然後那個儀器就顯示他心跳停止。一十一為了掙脫地居的控制,故意在他面前裝死。此外他當然也不打算被法律制裁。

所以說,飯的觀察力好厲害!

Xavier said...

Very details analysis ... :)

Hey, Happy New Year to you!!

Best Regards.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails