Wednesday, December 08, 2010

九龍城點滴

暫住九龍城,印像最深刻的都系d食肆。

(1) 牛肉麵


毓民牛肉麵的湯底不錯,有白蘿蔔同紅蘿蔔,我喜。但牛肉系牛展,而且冇乜味,亦唔系特別軟。麵系上海湯麵,冇乜特別。好處系唔貴,33蚊碗,仲有魯肉飯亦唔錯。

大婆牛肉麵,英文叫Big Wife Noodle.(!!)牛肉夠腍,湯底夠濃,(唔知有冇味精),好味道,大碗好似要45蚊碗,亦有細碗。推薦鹽酥雞亦好好味。

行過隔離條街,九龍城獅子石道,仲有間台灣牛肉麵,下次會試呢間。

毓民牛肉麵
九龍城廣場

大婆牛肉麵
九龍城福佬村道5至9號地下C號舖

(2) 名城火鍋


名城幾乾淨企理,環境亦唔錯,食物賣相不俗,仲有電視睇添。 不過上次點錯了個黑豚肉,原來要成250蚊一碟,講真我覺得其實系將d Bacon切片上,我諗都冇20條,都唔知點解咁貴。BTW, 有次去食合興火鍋,又系一碟牛肉粒成150蚊,平均要十蚊一粒,又唔系特別好食,我覺得去食steak仲抵。

名城海鮮火鍋
九龍城福佬村道93號

(3) 地茂館



中餐真系唔喎,又唔系太貴。夜晚不時會見到有人排隊等位,食過兩次花雕酒煮醉雞煲,黑草羊腩煲,加埋干炒牛河都好正。下次要試埋個魚頭煲先。



地茂館中西餐廳
福佬村道47號


(4) 豪華餅店, 德昌魚蛋。


九龍城有兩個不解的現象:成日都見到人龍排隊去豪華買麵包,去福佬村道的德昌就食魚蛋粉。尤其是星期天,德昌門口會出現人龍。d野好唔好食,見人見誌啦。不過呢,一到夜晚就好靜,冇乜人去。系咪好好好食? 魚蛋都幾彈口,不過如過多人我就唔會等了,二十蚊碗,都算幾抵食啦。


德昌魚蛋粉
九龍城福佬村道88號嘉福閣地下


(5) 心太軟


有人黎親都系要食心太軟,每次要等20分鐘,不過值。

甜蜜居
九龍城南角道4-6號地下


(6) 豆腐花


熱豆腐花8蚊一碗,行過都一定會幫襯。

公和荳品廠
九龍城福佬村道67號

===

九龍城,仲有乜野好食呢? 記得話我知。

===

6 comments:

數奇門 said...

個人頭號首選是

粗菜館
及清真牛肉

次選是竹園的芝士龍蝦伊麵

肥貓 said...

去過一次"大婆牛肉麵", 不過九龍城對我而言比較 "隔涉", 所以好少去.

你 "暫" 往九龍城既意思係仲要搬??

Xavier said...

數:

thanks. 我記得粗菜館好似炒菜用豬油,好鬼肥。不過有人話佢地有羊腩煲,一於下次去幫襯下先。

f.c,

屋企裝修到年底,遲d搬走囉。

dd2 said...

^德昌魚蛋

天后都有一間,啲魚蛋/片頭係幾彈牙的。

Emmama said...

父母的飯堂

南記

Cooking Meow said...

個到間禾牛薈打邊邊都幾好~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails